Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Zbyšku karma R^ To je naprosto přesné, já mám radost že jeden můj kolega po Krymské aféře konečně prozřel, ten byl schopen ho hájit do krve...

1 0
možnosti
ZH

Jak se ukazuje v diskuzi, řada lidí stále odmítá vidět.

0 0
možnosti
Foto

Souhlas a karma.

Popsal jste to dobře, pokud situaci sleduje osoba nezaujatá, nepochybně Babišovo lhaní musí poznat, protože on žádný myslitel není, on je agresor.

S těmi dětmi jste to popsal přesně. Já to prostě nedokážu pochopit, že se takhle může otec zachovat.

To však ovcím skutečně nevysvětlíte....ačkoliv za takovou dobu by možná i ovce pochopila...

6 2
možnosti
ZH

Pes by to pochopil určitě...

3 0
možnosti
MB

Opravdu, na nic si nehraji - nejsem žádný Hlídač mravna. Andrej je vkomponovaný problém - Cokoliv udělá - kamkoliv přijde, dostaví se dvě osoby Babiš a Bureš. Za nimi přichází ještě ta třetí - Osoba obviněná a vyšetřovaná. Tu se zjeví i čtvrtá, již neplatí Krkavčí matka - Zde je již Čapí otec ! Normální člověk sdělí, že je toho nějak moc a zazní hlas osoby páté - Miloše Zemana. Vždyť nejde zase tak o moc - Jde pouze - O Moc ... Milý Andreji , neznepokojuje se. Ba, ba přizvukují i osoby šesté viz adoranti . Vážně, to jsme se již zbláznili, propadli Sektářství ? ... :-)

0 0
možnosti
Foto

I88v88a89n 73M67a80r61e24k

25. 11. 2018 19:19

Trošku si ten váš blog p.Hlinko opravte. My, "ctitelé" A. Babiše jak je známo , a též podle tvrzení vás "výjimečných" , "jedeme" na koblihy a ne na nějaký klacek.

No a když už jsme u těch "koblih". Velmi jednoduché počty.. . . . Předchozí vláda mi před pár léty přidala k penzi , považte lidi, celých 40 ! ! ! k. měsíčně , takže jsem se mohl "rozšoupnout" a dovolit si 5 ! ! ! koblih měsíčně navíc. 8-o8-o8-o

Babiš mi přidal vloni 500k a zanedlouho se mi zvýší penze o dalších 1000 k. měsíčně Kolik je to, "koblih" měsíčně si p.Hlinko lehce spočítáte sám ?

Všechny předchozí (jedině správné vlády) mi v souhrnu nepřidaly tolik jako Babišova " vláda klacků" během jednoho roku . R^[>-]. . . . A co Vás ještě trápí ? 8-oRvRvRv

5 12
možnosti
Foto

Babiš dobře ví,že nakoupení duchodci moc přemýšlat nebudou....:-)Tedy ta pulka co se dá nakoupit na dluh a ještě si bude myslet,že za ekonomickou prosperitou stojí Babiš....

9 1
možnosti

Víte pane autore, nepřál bych Vám zažít když někdo v rodině skončí v péči psychiatrů. Já tu zkušenost mám. A skoro ze dne na den.

Jen pak pochopíte, že Váš výraz ... "později z nich udělá nesvéprávné idioty" je fakt za hranou.

8 0
možnosti
Foto

Antibabišovci jsou metodami podobní těm K+S.

5 2
možnosti
MB

Svědomitě stojím za názorem, že Babiš se Zemanem nás posunuli do bažin mravna. Dobrý moment dnes u Otázek VM - Prosím, tážu se již 3x - Když bude kterýkoliv člen Vlády obviněn a vyšetřován = Je to důvod, aby abdikoval, když AB setrvává? Odpověď - Klára Dostálová není obviněna.Dobře, táži se tedy 4x ! Opravdu, přechází se do stavu Fetišismu a Sektářství! Lhal Andej Babiš včera? ANO iDNES:-)

6 3
možnosti
JH

J66a43n 17H84a58r96v52a77n

25. 11. 2018 18:54

Taky si myslím, že Vymývač Mozků je bahno, už se na něj léta nedívám. Inu co čekat od veřejnoprávní televize kterou vede oddaný komunista Dvořák, je to tam jedna parta Rv

5 6
možnosti
BH

Ale že to naštve když se dostane k lizu opoziční lhář a ne ten co lhal léta před ním.

3 1
možnosti
MB

Tak já se rozhodně nehoním za Babišem házenými klacíky (už když přišel do sněmovny s tím, jak "všici kradů", jsem měl jasno) ...

Ale to mi nebrání, abych neviděl i v těch z druhé strany házených obviněních, kauzách, účelových vývodech a soudem nepotvrzených závěrech také jen pouhé klacíky k drilování pejsků..

Je to tak primitivní, průhledné a účelové..že se člověk diví, co dokáží emoce, jak dokáží člověku zatemnit kritický úsudek a degradovat ho na tu úroveň poslušného pejska nebo ovce.

Jestli vy jste nešťastný z 12% ovcí... Ale dovede si představit nad kolika procenty kroutím soucitně a zoufale hlavou já? 12%+x (kdy x odhaduji na takových 60%)

Vlastně vám závidím váš jednoduchý pohled na svět kolem sebe.

8 1
možnosti
JH

J16a86n 45H80a16r96v57a53n

25. 11. 2018 18:09

A co kdyby nám čacký junák s pohledem upřeným do dáli řekl, koho on vidí jako ideálního premiéra ?

- Nářků je hodně, ale tohle se člověk nedozví. A takové to "každý jiný než Babiš" = bla bla bla bla ...

7 0
možnosti
ZH

Ideální premiér neexistuje. Ale existuje milion důvodů pro tvrzení, že Babiš je tím nejhorším, co nás dosud potkalo.

3 2
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli