Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

urážky a dehonestace je možné číst jen od protivníků Babiše. Druhá strana nejenže respektuje volby, jako princip demokracie, ale i svobodu podle zásady- podporuj si koho uznáš za vhodné, máš k tomu své důvody a my ti je nebudeme ani brát, ani vyvracet. Kdo je kultivovanější a na úrovni je nasnadě.

9 8
možnosti
ZH

Určité procento lidí bezvýhradně věří lhářům. Babiše jsem použil jako jasný a prokazatelný příklad. Že to však může být 12%, a dalším 25% to nevadí, mě zaskočilo. Měl jsem o lidech lepší mínění.

7 3
možnosti
JN

J31o63s27e63f 42N10i39k57l

25. 11. 2018 14:48

Takže lži výše jmenovaných vám nevadí...tudíž je jasně vidět komu straníte...a to říkáte, že jste "junák"....Rv

2 1
možnosti
ZH

Nic takového jsem nikde nenapsal. Vy jste si nepřečetl to o těch logických klamech, že? Protože jste ho právě použil.

4 0
možnosti
Foto

Takovou ovci, která by běhala za klackem, aby jeden pohledal. Ovce se spokojí s ovčáckým psem, přestože si občas sní nějakou ovčí kost, než s vlky, se kterými nemá dobré zkušenosti. A to je důvod, proč ovce tolerují svého psa a jsou nedůvěřiví k vlkům, kteří si zatím odbarvili hlavu na blond.:-/

4 0
možnosti
Foto

P.s. Bohužel jsem musel, přes Vaše upozornění, do příspěvku zatáhnou vlky.

2 0
možnosti
PB

P62e71t89r 77B69u54r71i21a78n

25. 11. 2018 14:38

Souhlas, karma.

13 0
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli