Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

toob89999

4. 7. 2010 11:22
wever

what a load of crap m8 Rv

0 0
možnosti
Y

yapapagaya

8. 5. 2010 8:43
.

toho večera byl otec neklidný ...:-(

0 0
možnosti
D

duhastrecht

8. 5. 2010 6:53
Dětem

ovšem tohle jako vysvětlení nepomůže, ti mají už dlouhá léta jiné (ještě pamatuji ze základky): Jde Karkulka po lese a potká vlka, Karkulko, já tě sežeru,  vlku, vlku, milý vlčku, já jsem si ještě ne..., víš co, rozdáme si to spolu a sežereš mne až potom, dobře, souhlasí vlk, vlítnou na to, vlk, š..., jedno číslo, druhé, třetí, najednou mu pukne srdce a svalí se mrtev k zemi, Karkulka lítostivě pokrčí rameny a jde dál. Jde po lese myslivec, vidí mrtvého vlka a povídá, někdo bude muset zastřelit Karkulku, tenhle týden je to už třetí vlk.

0 0
možnosti
O

oslik

8. 5. 2010 9:21
Re: Dětem

;-D Nemůžu přece vykrádat cizí díla.

0 0
možnosti
V

Vladinecek

7. 5. 2010 18:51
ZJ má zdatného nástupce ZH

Trošku mi to připúomnělo uvádění nesmyslných příběhů na pravou míru v Saturninovi. Zbyšku - začínáš Jirotkovi konkurovat :-)) Aby z tebe jednou nebyl slovutný spisovatel.

0 0
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli