Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I život je permanent. změna. Osobně mám i ze změny ,,formátů" toho, co je zde nazýváno diskuzí, spíše legraci. Je jistě individuální, proč a pro koho je změna ,,bolestná", potažmo komu a proč OPRAVDU vadí. Mně ne

2 2
možnosti
LP

Já z toho legraci moc nemám, protože mě celkem bavilo sem chodit a dohadovat se s uličním výborem o zásadních problémech společnosti. Občas sem ještě možná nějaké moudro hodím, ale tuším, že s hodně sestupnou frekvencí.

Předem říkám, že mi je jasný, že někteří můj odchod uvítají.Moje odpověď na to je, ať si užijí diskuze, ve kterých se budou vzájemně plácat po ramenou a udělovat si zasloužené karmy a kde jim do toho nebude remcat kdejaký frustrát a dezolát.

7 1
možnosti
JL

Odpovidam na Vas nadpis pane Hlinko; Zmeny k hoesimu, aneb nemen, co funguje".

Do rijna 1918, 1200 let, perfektne fungovaly zemske samospravy, zemske snemy a zemska prava legislativni historickych zemi Slezka, Moravy a Cech. Po rijnovem prevratu bylo toto vsechno zruseno a tolik kritizovany centralizmus stareho R-U byl jeste utuzen a je postupne utuzevan Cs a pozdeji uz jen Ceskou republikou. Republiky se nam, jedna za druhou rozpadaji,, zatimco v sousednich Nemecku a Rakousku kde si zemske statni usporadan uchovali podnes, totoi perfektne funguje!

Proc pane Hlinko? Proc je je porad stat usporadan podle komunistickeho zlocince Gottwalda a jeho kraju?

Proc jsme takti, porad jednou nohou v komunizmu?

0 0
možnosti
ZH

Já nevím, já psal o formátu této diskuze ze svého profesního pohledu.

5 0
možnosti
  • Počet článků 472
  • Celková karma 24,48
  • Průměrná čtenost 2076x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli