Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Vypadá to, že IDNES "bojuje" s nějakou nemocí. Každý druhý článek Premium a pod ním diskuze 40 čtenářů. Pod některými je nula. Neustále vyskakuje nabídka na nákup Premia. Pod články neopatřených ochrannou známkou Premium je diskuze okolo stovky lidí, mnohdy ani to ne. A tímhle, co tu vytvořili, to zabili zcela. Takhle IDNES čtenáře spíš ztratí...Koukněte na Seznam, Novinky - žádné placené články, dnes ráno v 6 hodin vyšel na titulce článek a již má téměř 900 diskuzních příspěvků.

8 0
možnosti

Ten nový formát je ale jenom zde na blogu. Na ostatních tématech (zprávy, kultura, sport a dalších) je zachován původní formát. Asi jsme za pokusné králíky.

6 0
možnosti
MB

Chvála, že jste to sepsal! Já totiž nekonečně vergluji, jak to mám vrátit do původního stavu? Nasadil jsem svůj ajťácký um - mazané pohyby myší, nic Píši furt dokola, blogy jako zábava.Velkolepost záměru změny stránek, jsem prostě nepochopil ...

9 0
možnosti
Foto

Karma, já myslím, že je to jenom další krok k tomu, jak blogy zrušit úplně a vinu za to hodit na blogery a diskutující. Je zajímavé, že formát diskusi u ostatních článků zůstal stejný. Jinak už jsem někde psala, že mě pobavil ten smajlík s vyplazeným jazykem, protože takový snad nepatří do slušné diskuse a za jeho použití by měl být ban.

5 1
možnosti
Foto

v byznysu se nehledá viník. Jen někteří z ,,konzumujících" to jaksi nechápou, že

0 1
možnosti
Foto

P74e53t34r 85H77a34n26n84i12g

30. 4. 2023 22:49

Existuje jedno staré židovské rčení." Každá změna jenom k horšímu"

8 0
možnosti

A hudebně třeba The Beatles: In My Life

There are places I'll remember

All my life, though some have changed

Some forever, not for better

Some have gone and some remain

0 0
možnosti
Foto

P41e92t69r 34H42a73n42n62i49g

30. 4. 2023 22:47

Naprosto s Vámi souhlasím, pane autore. Já jsem velice čile komunikoval s diskutéry (většinou byli sice proti mému textu), ale to mi vůbec nevadilo. Velmi mi totiž chybí takové ty plamenné diskuze v kavárnách v 90 tých letech. Takže jsem si liboval i v negativních názorech. Mohl jsem je korigovat. V této nové grafice diskuzí se vůbec nevyznám (je mi 77) a tak jsem to tudíž vzdal. Napíšu článek a ať si diskutují ti, co se v té nové grafice vyznají.

10 0
možnosti
MP

Oni si ti blogeři moc myslej a lidi je čtou. je muset tomu učinit přítrž

3 0
možnosti
PL

P91e88t79r 21L94o81r56e31n56c

30. 4. 2023 22:30

Proč není možné vidět, kdo dal plus a kdo mínus

Víte prosím někdo, jaký má smysl toto nové zatajování?

15 1
možnosti
Foto

Konec diskuse, když nevím na koho mám reagovat.

5 0
možnosti
Foto

Situace na vojně se mění každým okamžikem.

Už zmizela jakákoliv jiná možnost řazení než "od nejnovějších" (která znamená po vláknech).

1 0
možnosti
Foto

... A opět naskočily i doporučované.

Vypadá to, že redakce ladí diskuse za pochodu.

Další hezkou featurou je tlačítko "Zobrazit další reakce", které še někdy objeví, i když už tam žádné nejsou.

4 0
možnosti
Foto

Pro mě je docela základní věc, že nepoznám kdo dal plus nebo mínus. Konec diskusí když nevím kdo s kým a proti komu?

8 2
možnosti
KT

Pro mě je to taky zásadní. Když s někým souhlasím nebo nesouhlasím a něčí příspěvek vyjadřuje mé pocity, neplevelím diskusi prohlášením s úplně stejným významem a vyjádřím to plusem nebo mínusem. Takto, pokud to nevyjádří slovně, ale není jasné, kdo s kým souhlasí a nesouhlasí. Je to trapná úprava a cílem je asi znechutit diskuse úplně.

6 0
možnosti
JV

Já myslím že je jasné komu za to vděčit.

I redakci už asi připadlo hloupé vidět pod některým blogem 50 příspěvků smazaných autorem......

Tak je raději zabalí.

2 1
možnosti
Foto

Doplňuji několik dalších postřehů:

- Chybí možnost řadit příspěvky od nejnovějších. Pod tímto názvem se teď skrývá řazení podle vláken.

- zmizela možnost získat seznam těch, kdo hodnotili + nebo -

- doporučované se teď zobrazí včetně reakcí (možná dokonce s tou nejvíce doporučovanou reakcí jako první) To bych možná opatrně označil jako pokrok (v kontrastu k předchozím bodům)

4 0
možnosti
ZH

Jo, nad ztraceným seznamem hodnotitelů jsem také dumal, to ale může mít sociální pozadí - prostě chronické mínusáky nemáte rád. Teď nevíte, koho nemáte mít rád.

9 0
možnosti
  • Počet článků 472
  • Celková karma 24,47
  • Průměrná čtenost 2078x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli