Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky jsem měl tu čest se s vámi střetnout, ale myslím, že vaše blogy vypovídají více o vaší osobě, než že by někoho urážely. Ale i kdyby tomu tak mělo být, tak je zde většina dospělých a jsme schopni nějakou urážku přijmout a zde jsme i na ní zvyklí, a jen doufám, že i někteří z nás příliš ušlechtilí, abychom je opětovali...;-D

0 0
možnosti

P37a93v19e77l 36V16é48b57r

24. 2. 2021 6:42

Cítím se uražen! Parodoval jste zvuky, které jsem onehdá vydával, když jsem se vracel z hospody. Je to sice již více, než rok, ale přesto...

Ale jinak:R^

2 0
možnosti

K úplnosti sebekritiky chybí blo blo blo, o blu blu blu nemluvě! :-/

0 0
možnosti

Zvažoval jsem, že bych napsal i bu bu bu, ale to by určitě urazilo nějakého bázlivce.

1 0
možnosti

No, to jste si naběhl. Bla, ble, přece víte, jak se anglicky řekne černý. ;-D;-D

0 0
možnosti

Nevím, já anglicky neumím. Kromě toho blog je česky. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS