Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-)......Pane autore, já, obyčejný zemědělský technik jsem procestoval řadu evropských zemí, vč.Švédska, 2 x v Rusku, tehdy CCCP. Dokonce jsem byl v Rakousku na stáži u jednoho sedláka, týden.

Prozradím Vám to sladké tajemství.... byl jsem členem ČSVTS, (československá vědecko-technická společnost). Větší problém byl zajet do sousedního Polska.!!

5 0
možnosti

A byl jste také komunisty pronásledován, jako rodina Andreje Babiše? ;-D

5 1
možnosti

:-).......krátce.....psal jsem tu už několikrát! Byl jsem synem sedláka, do JZD šel poslední z vesnice. Ze 4. měšťanky v 53. talentové zkoušky na učitelský ústav v Jihlavě. Za pár dní zpráva, uspěl jste jste přijat.Za několik dní znovu zpráva...z kádrových důvodů si hledejte místo na jiné střední škole. Šel jsem na "hnojárnu" ! Vojna v 57. po maturitě, jako středoškolák do poddůstojnické školy. Za týden dopis z národ. výboru...otec, ,poslední z dědiny pořád není v JZD. Sbalil jsem plnou polní a mazal na rotu.Taky dobré! Rok 68....po příjezdu Rusů, jak třicetiletý hlupáček, který si myslel, že změní svět.....otevřel jsem si pusinku a přišel jsem o výborné místo. Ale...našel jsem si podstatně lepší!

Takže všechno špatné je pro něco dobré! To je můj případ. K muzice jsem si našel jinou cestu, a podnik, kam jsem nastoupil mi umožnil závodit do 51 na koni. Čili, mám důvod si stěžovat? Nenávist a závist zkracuje život! !!

3 0
možnosti

Jo jo Stando. ČSVTS měla přinést VTR - Já tam byl rovněž. Věděckotechnický rozvoj, se nikdy u nás moc neuplatnil. Faktem je, že jsme jej svědomitě hledali i exkurzí ve Vinných sklepech - Nebyl přítomen ! Proč nám NH zkrachovalo to netuším ! Já to jistil jako Hlídka reflektoru mladých ! Mým rajonem byla svítící žárovka a nasadil jsem vražedné tempo při odhalování kapajících kohoutků ! :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli