Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

V46á64c53l95a20v 52M85a17c88h

20. 11. 2019 13:00

Váš článek jen ilustruje celkovou duševní nemohoucnost celkové opozice. Do Babiše by se dalo s přehledem navážet kvůli těm neskutečným buzeracím s EET, Ťokově průsmyku, bujení státního aparátu,..... je toho moc. Ale ne, budeme pořád do kolečka papouškovat jaký to byl estebák, to lidi fakt zajímá:-/

1 0
možnosti
ZH

Nebojte, z mé strany jsem EET už probral, řešil jsem i bonzácký web, který spolu se zavedením EET ministerstvo zavedlo (a krátce na to zrušilo). V pořadí je teď další kolo ohledně účtenkovky. Akorát že nejsem opozice, ale jen prostý pisálek. :-)

0 0
možnosti

R^ Minulý čtvrtek vyšla asi patnáctistránková příloha MFD, nazvaná Pravda o Agrofertu. Stačilo si přečíst první odstavec, aby si člověk o té následuijící pravdě udělal svůj obrázek:

"Stačilo jenom 26 let tvrdé práce, odvahy a sebeodříkání. Za více než čtvrtstoletí se podařilo vybudovat z Agrofertu firmu, která svou velikostí a významem přesahuje hranice tohoto státu. Vše vyrostlo "na zelené louce" za pomocí prvních úvěrů od americké Citibank, s českou adresou a bez tunelování prostřednictvím kupónové privatizace." ,,,;-D,,,

Tomu snad neuvěří ani Standa.

3 0
možnosti
MV

Standa jo a Arnold též.

1 0
možnosti
Foto

Pokud pominu tehdy všeobecně známou skutečnost, že vycestování do zahraničí bylo spojeno s nemalými obstrukcemi a prověrkami, pak tato dvě tvrzení jsou ve vzájemném rozporu

Zdroj: https://hlinka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=736117

Není mi známo, že by vycestování třeba do Bulharska bylo spojeno s nemalými obstrukcemi a prověrkami. Bájíte jak Babiš.

1 0
možnosti
ZH

Všiml jste si, že kousek dále to upřesňuji na "kapitalistickou" cizinu? Nebo jste tak dlouhý text už nezvládl? A o tu samozřejmě šlo, protože příslušné země, kam Babiš jezdil, jsou jmenované v odkazech. Tedy to nějak plyne už z toho seznamu, o čem je řeč.

1 0
možnosti
Foto

Souhlas a karma.

Snad jen jedna připomínka k větě „Jen prominentní děti mohli(*) studovat v zahraničí.“ – Každému násilnému režimu se hodí, když několik málo děti disidentů přijmou na lepší školu – dělají si tím lepší obraz a snaží se tím rozeštvat opozici. Nicméně stran obsahu článku to není výtka; o Babišovi se ani omylem nedomnívám, že by to byl takový případ.

Mimochodem – už jste četl knihu Čas oligarchů?(**) Stojí jen 10 Kč, proto ji nebudu uploadovat. Nejen o Babišovi se dočtete věci, které byste radši ani nevěděl.

---

*) a jedna formální výtka: ty děti, tudíž mohly, nikoli mohli

**) http://www.alza.cz/media/cas-oligarchu-jejich-sluhu-a-nepratel-d5630751.htm

1 0
možnosti
ZH

Děkuji, opravil jsem.

Knihu jsem nečetl. Mám zato Žlutého barona, kterého jsem také ještě nepřečetl. :-)

0 0
možnosti

Máte pravdu pane Hlinko. Ty výroky Babiš upravil k obrazu svému a tedy lhal. Podobně jako mnoho lidí upravuje svůj životopis při hledání práce za účelem vylepšení sebe sama. A míra je holt podle naturelu. Stejně tak jsou lidé, kteří se takříkajíc neumí prodat. Lidé jsou různí. Babišova rodina byla rodina kariéristů. Ano, přece proto se do KSČ vstupovalo. Stejně jako neuvěřitelná spousta lidí, přilepivších se na Václava Klause, také kariéristů a ze stejných důvodů. Bylo je a bude.

Teď jde o to, čemu dají lidé přednost, když se po nahlášení opozicí do Bruselu, že se tu kašle na evropské právo stran střetu zájmů ve prospěch Babiše dokonce s pozastavením dotací a tvrzením, že díky Babišovi jsme přišli o dotace, protože si hrabe do kapes, dozví, že ten Babiš tu stvořil zákon Lex Babiš, který evropskému právu v této oblasti plně vyhovuje.

A tedy zjistí, že celá opozice vlastně právu vůbec nerozumí a neví, že je to v pořádku. Je zřejmé, že opozice tedy neumí tvořit ani ty potřebné zákony.

Vědí, že všechny staré strany se vyhýbaly napsání takových zákonů, aby se krást nemohlo, což dokazuje zase Čapí hnízdo, autory tehdy platných zákonů jsou ti z opozice – ODS, TOP KDU a ČSSD ANO zkrotilo.

Jde o priority, pane Hlinko. Na dokonalost člověka v duchu pana Halíka opravdu nevěřím. Na kompetentnost – třeba v psaní zákonů – ano.

Je to na voličích.

2 0
možnosti
ZH

Podvody jsou trestně stíhatelné už dávno. Takže jde jen a pouze o to prokázat, zda byl čapák podvod, nebo nebyl. Tzv. Lex Babiš je v pořádku, jenže Babiš mu vyhověl pouze formálně, nikoliv fakticky. Nebo snad věříte tomu, že do fungování Agrofertu nijak nezasahuje, když je správce svěřenského fondu složen z jeho manželky a kamarádů? Atp.

Nedokonalosti člověka problémem nejsou. Problémem je dokonalost Babiše ve lži. Tak nestoudně prolhaného premiéra jsme ještě neměli, a že se v tomto křesle vystřídalo už dost pochybných týpků.

1 0
možnosti
SN

:-)......Pane autore, já, obyčejný zemědělský technik jsem procestoval řadu evropských zemí, vč.Švédska, 2 x v Rusku, tehdy CCCP. Dokonce jsem byl v Rakousku na stáži u jednoho sedláka, týden.

Prozradím Vám to sladké tajemství.... byl jsem členem ČSVTS, (československá vědecko-technická společnost). Větší problém byl zajet do sousedního Polska.!!

5 0
možnosti
ZH

A byl jste také komunisty pronásledován, jako rodina Andreje Babiše? ;-D

5 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
10 0
možnosti
ZH

A vida, takže doufám, že se toto dostane k povolaným a předloží to jako důkaz střetu zájmů a nedodržení zákona. :-)

1 0
možnosti
MB

Milé děti byl jsem prostě z chudé, pronásledované rodiny. Živil jsem se i sběrem tenisových míčků v Tunisu. Hranice ČR byly zadrátované, proto jsem nemohl přijet, abych V. Havlovi pomohl s revolucí. Za nastřádaný peníz jsem si pořídil na Slovensku Petrimex. Zlý V. Mečiar se na mne tuze osočil a tak jsem emigroval co ČR. Panečku, tady se děly věci ! Potkal jsem i nějakého Miloše, to byl dobrý obchodník. Docela za levný peníz mi prodal část NH ! Z ničeho nic, se objevil i policista Šlachta ! Byl aktivní, povolal tedy vrtulníky na budovy Vlády P. Nečase - Po chodech dupala noha ozbrojence ! Šlo se pro hroudy zlata a miliony z trezorů ! Pravda, skončilo to u sbírky kabelek, nicméně stolec by prázdný ! Opět se mne chopil přítel Miloš a směroval za premiérský stolec. Říkal jsem mu, že tam nemohu, protože nevyhovuji zákonu - Nemám Lustrační osvědčení ! Pravil - To neva ! Miloš je slušný člověk. Až to splasklo, Nečasovi se i osobně omluvil ! Tož uznejte sami, co jsem měl dělat, já nic nedělal - Oni dělali ! Stejně, je Česká republika fantastická - Tady se dají dělat puče, porušovat Zákony a nikomu to ani nevadí ! Jó a ten blázen Šlachta už je nějaký znechucený, končí - No co, traktorista policista posloužil - Mouřenín může jít ! Pooral to docela dobře - Čau lidi ! ... :-)

https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/490127/zeman-se-omluvil-necasovi-uveril-jsem-provokaci-slachty-a-istvana-kal-se-kvuli-nagyove.html

13 0
možnosti
AL

Příteli Miroslave. :)

Nevěřím, že tak zkušený muž baští báchorky politiků, nebo zdejších zfrustrovaných (zmarněných) umělců.

Chápu, že to z nich musí ven, ale Babišem to není. :)

Jejich Vanitas vanitatum et omnia vanitas se Vás netýká.

Přeji pohodový večer.

:-)

2 1
možnosti
JB

J66i35r77i 41B88o87r

19. 11. 2019 18:06

Již jsem to napsal v jiné diskuzi,Buď vědomě lže, nebo je to nesvéprávný prosťáček. Obojí je pro výkon premiéra dost diskvalifikační.

8 0
možnosti
Foto

V jednom filmu nejlepším kvalifikačním předpokladem pro výkon funkce prezidenta USA mělo být, že šlo o zahradníka, který mluvil jenom o počasí.

1 0
možnosti
MV

Pokud by se jednalo o "popletu", budiž. Ale lhář typu pana premiéra...

4 1
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli