Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mně "novotvar genderfašofeminismus zaujal" svou nesmyslností. Pro mě osobně je i "termín" "neomarxista" naprosto nesmyslný - a každý kdo ho používá a myslí to vážně, se v mých očích neskutečně shazuje. A to i přesto, že v jiných blozích (např. o stupidních programátorech a reklamách na webu) s ním mohu naprosto souhlasit. Ale jak někdo začne "šermovat" slovem "neomarxista", je to pro mě to samé, jako by např. napsal "neberte mě vážně, blábolím". A co se týče "novotvaru" "genderfašofeminismus", je to pro mě termín ještě o několik řádů blábolivější. Skoro se mi ani nechce věřit, že ho někdo může nezamýšlet jako parodii na blábolení o "neomarxismu".

0 0
možnosti

Kam ten blog zmizel a proč?

2 0
možnosti

Admin usoudil, že jsem měl v perexu vulgarismus. Upravil jsem ho, tak uvidíme...

2 0
možnosti

D77a46v22i25d 24H48o97r54á76k

11. 1. 2019 20:12

Děkuji za logické a logopedické vysvětlení, tohoto Vaším kolegou prezentovaného slovního novotvaru a zároveň rád bych s Vámi sdílel svou zkušenost s některými zdejšími autory.

Též mám podobnou zkušenost s týmže autorem, kterého jsem se v řadě příspěvků snažil podpořit, ocenit, či poděkovat za jeho tvorbu. A dopadl jsem stejně, ale nejen u něho, ale stejně podobně i u jiných podobně plodných zdejších literátů, s nímž si v tématech souznějí a totéž souznění se nese i v jejich diskusích, kde se stavějí do podobného šiku jako husité na svých vozových hradbách.

Dokonce, ač k tomu nemám nějaké nezvratné důkazy, pak se domnívám, že si jde o skutečně skromné tvůrce, kteří se nechtějí, či stydí pýřit nad děkovnými slovy svých čtenářů.

Ale je také možné, že mezi sebou stvořili jakousi navenek neviditelnou uzavřenou interní skupinku, která kromě psaní zvlášť sofistikovaných blábolů vzájemně soutěží, kdo že vyzdobí své diskuze co nejvíce a vzhledově zajímavou výzdobu svých diskusí šedivými proužky s jednotvárným sdělením.

Ale nevylučuji i skutečnost, že nějak vnitřně je uspokojuje tato jim daná pravomoc a tak si její pomocí zvyšují sebevědomí.

8 1
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli