Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-Dmyslela jsem že poslintané kapesníky opravdu patří minulosti-i jako téma blogu, ale přesto pobaviloR^

1 0
možnosti
VV

I ja. Ziju v domeni, ze dnes uz jen tempo.

0 0
možnosti
JP

Kdo by dnes ještě slintal, my moderní máme dezinfekční kapesníčky;-D

0 0
možnosti
ZH

Obávám se, že jsem toto týrání nedávno viděl i naživo. Ale jak jsem psal, po aktivistickém vzoru takovou matku od příště nejspíš zkopu. :-)

0 0
možnosti
MR

M38i49l66a32n 65R41a66d72e73k

24. 8. 2017 20:57

Bohuzel nejen c Cesku ale jinde je snaha aby stat a neziskovky vzali do rukou vychovu cizich deti, vetsinou sami bud zadne nemaji a nebo mivaji nevychovane spratky.

Dokonce se jim posledni dobou nekteri snazi nakukat ze sexualni orientace nebo uchylky si kazdy muze vybrat jako zbozi na pulte, a dokonce i deti v predskolnim veku, jako jit do hrackarstvi a kupovat uchylky kterym jeste nerozumi, ale par dospelych uchylaku rado vysvetli

6 2
možnosti
Foto

Máš pravdu.;-D Babička nejdriv poflusala kapesník a pak...ještě teď se mi ježí chlupy.

8 0
možnosti
Foto

mě už je tolik, že jsem na to zapomněl, ale když se tak zamyslím tak jako bych to měl před očima.

3 0
možnosti
Foto

Já si tak vzpomínám, že mi bába utírala pusu hadrem od nádobí, to i na mého otce šly mrákoty. To je možná horší než ten kapesník.

9 0
možnosti
ZH

Tak to bych raději držel 10 výprasků... ;-D

2 0
možnosti
LK

Proč po tom smradovi řveš? Normálně mu dej po řiti, ušetříš si čas a hlasivky ....

0 0
možnosti
  • Počet článků 472
  • Celková karma 24,48
  • Průměrná čtenost 2078x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli