Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

taky to mohlo být tak, že Pepíček byl trouba a Nanynka nymfomanka která šla do zel s nadějí že si tam s Pepíčkem užije ale ten místo aby ji přefikl tak se tam jen motal a přitom rozšlápl ten košík-bodejď by nebyla Nanynka naštvaná a nevyhrožovala mu že to jí pěkně zaplatí-nic si neužila a ještě přišla o košík;-D

1 0
možnosti
JM

J41a36k65u23b 56M44a53c59h

13. 12. 2016 15:47

Škoda, že při rozboru nevěnujete pozornost i komunisticko-rudoarmějské

verzi. "Skal a stepní divočinou šla Nanynka do zelí, s puškou v ruce s ohněm v srdci natrhala lupení. Od východu s eskadronou přišel za ní Pepíček,....... atd. Ta se zpívala s velkou oblibou.

0 0
možnosti
ZH

Tuto verzi jsem raději zapomněl... :-)

1 0
možnosti
JS

R^ dobré chytit si téma, když letí v diskusi kolem neb ti košíčci, Pepíčci a Nandy jsou téma takměř věčné ;-)

1 0
možnosti
Foto

Malá variace na Nanynku (ovšem melodie Šly panenky silnicí):

1) Šla Nanynka do zelí, do zelí, do zelí / natrhat si lupení, lupeníčka.

R1) Přišel na ni Pepíček, Pepíček, Pepíček, / rozšlapal jí košíček? Košíčky oba!

2) Kampak vnady uschová, uschová, uschová / přepadená nebohá Nanynečka?

R2) Pěkně, prsa, se dmete, se dmete, se dmete, / obě moje budete, budete má!

..

Pokud tu někteří lidé chápou košíček obrazně, já zde pojímám oba košíčky doslovně. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Ten košíček já bral vždy obrazně. Jak bych to jenom napsal. Jako metaforu, Jako něco, co si představují muži, když.

Tolik dodatek k naší diskuzi.

2 0
možnosti
Foto

Take si myslim, ze ten kosicek je myslen obrazne. Dokonce jsem si tim jist. V lidovych pisnich se mluvi o beznych vecech zivota a o jistych pouze v metaforach.

Zbysek muze z legrace delat, ze to chape jinak. Kdysi jsem cetl jeho blogy o muzich a zenach rad, byly plne humoru.

Zda se mi vsak, ze se zasekl a se uz v tomto oboru moc vtipneho a noveho nepise.

1 0
možnosti
PT

P78e11t39r 65T48o19m49e94k

12. 12. 2016 23:08

A kdo šel do zelí ? Nanyka nebo Nanynka ?

0 0
možnosti
ZH

No tak jsem to opravil, no... ;-D

0 0
možnosti
TG

T62o29m13á85š 90G31a65y55e92r

12. 12. 2016 22:59

Pepíčka je mi líto. Odchodem na vojnu je zřejmě myšlena zahraniční mise kdesi v Afganistánu. Tam ho Nanynka těžko dohledá. Hlavně, aby to tam přežil. Nebylo by nakonec nejrozumnější poslat tý náně nějaký proutěný košík. Snad by se na kábulském tržišti nějaký levný jistě našel a tŕeba by dala pokoj....

3 0
možnosti
Foto

Mne napada jiny vyklad:

Zakladem k pochopeni textu je posledni veta: ja to platit nebudu, radsi se dam na vojnu. Kdyz se Pepicek s davkychtivou Nanynkou pomiloval, tak po nem Nanynka chtela, aby si ji vzal. To Pepicek nechtel a tak Nanynce vyhrozoval, ze radsi pujde na vojnu.

0 0
možnosti
ZH

;-D I tak to mohlo být. Nanynka vlastně mohla být pěkná nána...

0 0
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli