Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Pajakuska

24. 10. 2010 8:39
Nedokážu to

Klidně se zde přiznám, že programování je pro mě španělská vesnice. Jsem počítačový grafik a už se do mě ve škole snažili nacpat kódy, díky nímž si vytvořím svou stránku. Ale kurňa, nejsou tam ty obrázky a já se v těch kódech a číslech ztrácím. Takže vám řeknu definici HTML, HTML5, JavaScript, XML a další, ale nevytvořím to. Za to vám, mužům, skládám hold a jdu si radši zapnou Adobe Illustrator, kterému rozumím.

0 0
možnosti
PA

Pepan A2

24. 10. 2010 7:35
Když genderově, tak se vším všudy!!!!!!!

Já se cítím podveden, že jsem ochuzen o rození dětí. Tady si vesele roděj ženský, ale o chlapa, který by si rození užil, člověk nezavadí. Zaplaťpánbůh za Juniora, který nám ukázal cestu. Takže do budoucna to bude mnohem spravedlivější, hezky jedno dítě já, druhé manželka. Nebo nechápu, proč ženy nejdou do dolů. Taky hezky genderově. Jeden chlap horník, druhá hornice. Nafasuje slušivé fáračky, blembák, lampu, svačinu a hajdy do dolu. Jak by se zkulturnilo prostředí pod zemí. Vždyť horníci přece nemusí při fedrování jenom zprosťačit a nadávat. S bagem založeným za škrání a při vrtání děr v čelbě mohou hornice klidně probírat Sonety Lauře nebo Annu Kareninu.

0 0
možnosti
O

oslik

24. 10. 2010 8:56
Re: Když genderově, tak se vším všudy!!!!!!!

Nebo třeba prostitutky - proč je mezi nimi tak malé zastoupení mužů? Je to prostě genderově nefér...

0 0
možnosti
CELT

Censor es la teta

24. 10. 2010 0:53
Hehe,

tak to je dobrá blbka.

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

24. 10. 2010 0:22
Jo...

...u nás sukuby také nejsou vyváženě zastoupeny ;-)R^

0 0
možnosti
C

Camino

24. 10. 2010 1:44
Re: Jo...

Ja myslela, ze tady mate svoji Lilith, favoritku:-);-)

0 0
možnosti
A

anozavislak

24. 10. 2010 0:08
Zbysku, Zbysku, ...

Programovani je prace pro logicko-analytickou mysl. Tuhle profesi nezvlada ani vetsina muzu, kteri si o sobe mysli, ze jsou "programatori", nebo maji na vizitce napsano "programator". Chtit po zenach aby delaly tenhle druh prace je jako chtit po nich aby byly vojandy. Pocet prisluscnicek bude asi stejny.

Nechtejme proboha zavest emancipaci vsude, protoze za 5 let tady vznike stav, kdy dnesni zzenstili muzickove, inspirovani jejich feministickymi vzory (matkami a femkami) budou chtit rodit a zustavat v domacnosti na materske dovolene.

0 0
možnosti
O

oslik

24. 10. 2010 8:58
Re: Zbysku, Zbysku, ...

Já nechci nic zavádět, jen poukázat na neskonalou stupiditu některých individuí.

0 0
možnosti
P

pithart

23. 10. 2010 23:55
Političky...

to nic není, tam se neschopnost ztratí, ale co třeba lékařka, přijatá díky kvótám a dostudovavší jen proto, aby byly naplněny cíle afirmativní akce? Nechte si od ní pak operovat oko...

0 0
možnosti
T

Toph

24. 10. 2010 13:23
Re: Političky...

Taky jsem dlouho zastávala názor, jen ne kvóty, schopná ženská se stejně prosadí sama. Až jsem narazila. Ne, můžu mít lepší schopnosti, praxi, rozsáhlejší vědomosti, místo dostane horší, ale chlap. Přála bych vám zažít ten pocit. Prostě zíráte a nechápete.Ty kvóty by nebyly proto, aby vychýlily rovnováhu a zvýhodňovaly ženy. Ony by byly proto, aby dostaly situaci do té rovnováhy :-/. Která není.

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

23. 10. 2010 23:37
Tak já se nějak nemůžu rozhodnout,

jestli budu radši zůstanu jen blondýnou nebo to risknu na blonďatou programátorku...co myslíš, oslíku?

Blondýna volá na helpdesk Microsoftu. Blondýna: "Haló, nejde mi počítač!"Helpdesk: "Dobrá, co máte na monitoru?"

Blondýna: "Květináč." HelpdeskL: "Ne, ne, to si nerozumíme; mám na mysli, co je tam napsáno."

Blondýna: "Jo aha, už chápu: SONY";-D;-)

0 0
možnosti
P9

pavel 99

23. 10. 2010 23:51
Re: Tak já se nějak nemůžu rozhodnout,

také jsem někde slyšel na obdobnou otázku "....co je tam napsáno?" odpověď "...Moment, dojdu si pro baterku, nám totiž tady na patře nejde proud".;-D

0 0
možnosti
MH

jedovinka

23. 10. 2010 23:26
souhlas

Programování je dřina a dost dobře nejde netahat si práci domů. Nebo já neuměla vypnout mozek :-(

Já su ščasná, že už su starucha a hausfrau k tomu. Spíš Bauerin :-) z vlastního rozhodnutí. ;-D

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

23. 10. 2010 23:25
Muži a ženy jsou odlišní

a to nejen anatomicky.

-

Některé věci jdou lépe ženám a některé mužům. Psychologové to objektivně zjistili, jen feministky se s tím nedokáží vyrovnat. Je blbost nutit kvůli nějakým kvótám dělat ženy něco, pro co jim chybí schopnosti a motivace. A naopak.

-

Díky za tento blog, madam Urbanová mě svým pohrdáním čtenářskými reakcemi také vytočila. Karma. R^

0 0
možnosti
I

ignorantka

23. 10. 2010 23:23
prvni progamator na svete byla zena!

jmenovala se Ada Lovelace, mimochodem dcera basnika Lorda Byrona. :)

nejvice zen, zhruba 40% bylo zastoupeno v tomto oboru v 80. letech v USA...

je potreba se na jev ceskych zen divat v kontextu...v teze dobe, tedy v 80. letech v Ceskoslovensku byl pocitac nepritel naroda!

...prekvapive nejvice zen dnes studuje a pracuje v tomto oboru v Malajsii a v Indii, je to zhruba pul na pul.

0 0
možnosti
A

anozavislak

24. 10. 2010 0:13
Re: prvni progamator na svete byla zena!

AHA! ;-D Tak uz chapu proc je ta kvalita indskych programatoru tak LOW. 

Minule, kdyz jsem nahodou kliknul na inzerat na programatory se tam dokonce firma chlubila, ze spolupracuje s indama. No jak se muze normalni programator vubec u takove firmy uchazet o praci. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 472
  • Celková karma 24,48
  • Průměrná čtenost 2078x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli