Zbyšek Hlinka

Čacký junák s pohledem upřeným do dáli
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x

Zbyšek Hlinka

Domácí veka - nebe ve srovnání s dudami z Penamu

Jak se říká - nebe a dudy. Upekl jsem si veku v úterý. Dnes jsme dojedli poslední zbytek a veka byla stále dobrá. Veka z Penamu balená v celofánu by za tu dobu byla tuhá, gumová a dost možná i plesnivá.

4.2.2022 v 19:13 | Karma: 23,73 | Přečteno: 794x | Diskuse| Hobby

Zbyšek Hlinka

Potřebujeme národního ptáka? Nikoliv!

Už máme národní lípu a národního lefa (lev bez lefa). Nestačí to? Já mám za to, že víc než dost. Ostatně různých ptáků, kteří nám vládli, jsme měli až moc. Ale ty za národní vyhlásit (naštěstí) nelze...

29.1.2022 v 20:09 | Karma: 23,51 | Přečteno: 443x | Diskuse| Společnost

Zbyšek Hlinka

Má Agrofert dobré jméno?

Dle jednoho článku bylo jméno Agrofertu zneužito ke zřejmě podvodným investičním službám na webu JUST INVEST. Neověřoval jsem si to (ani není pro účely tohoto článku třeba) - pokud je to tak, podvodník si zasluhuje potrestání.

26.1.2022 v 20:59 | Karma: 17,38 | Přečteno: 336x | Diskuse| Společnost

Zbyšek Hlinka

Nasazená rouška na obličeji dělá lidi atraktivnějšími,

vyplývá prý ze studie výzkumníků z univerzity v Cardiffu. Vyhledal jsem na mapě a hle - britští výzkumníci zase něco zjistili. Takže to zas bude nějaká bomba!

20.1.2022 v 20:32 | Karma: 23,97 | Přečteno: 566x | Diskuse| Společnost

Zbyšek Hlinka

Průměrný Čech vypije méně piva, než potřebuje

Statistiky jsou záludné. Dočetl jsem se, že průměrný Čech ujde ročně 3200 kilometrů a ročně vypije 163 litrů piva. Protože tato informace informace mi přišla nedůvěryhodná, začal jsem hledat reálnější čísla. A ...

6.1.2022 v 19:48 | Karma: 27,59 | Přečteno: 783x | Diskuse| Společnost

Zbyšek Hlinka

O namyšlených ženách

Po delší době jsem se jal opět otestovat seznamku, co snese. Mám teď volno, tedy i čas věnovat se nějaké jalové činnosti. A co je vám po tom, co já ve svém volnu dělám? NIC!

31.12.2021 v 15:00 | Karma: 20,29 | Přečteno: 655x | Diskuse| Společnost

Zbyšek Hlinka

Soutěž o nejlepší vosí hnízda

Viděl jsem soutěže například o nejlepší bramborový salát. No, ten já moc nemusím, takže těmto soutěžím se vyhýbám. Protože jsem se nedávno někde dočetl, že vosí hnízda patří mezi nejoblíbenější cukroví u nás, pojďte do toho i vy.

25.12.2021 v 15:55 | Karma: 13,23 | Přečteno: 378x | Diskuse| Hobby

Zbyšek Hlinka

Greenpeace zcela přehodnotila postoj k ostrovům odpadků v Pacifiku

Nejprve si dredatí grínpísáci rvali své culíky ze zoufalství nad ostrovy odpadu, které zabírají plochu větší než tři Francie. A chtěli oceán vyčistit. Jakmile se však podívali na plastové ostrovy zblízka, nestačili zírat.

14.12.2021 v 20:06 | Karma: 30,78 | Přečteno: 1498x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Zbyšek Hlinka

Zrušte vánoční stromky - zachráníte klima i energetické sítě!

Občas se mi přihodí, že začnu přemýšlet. Už komunisti věděli, že takoví lidé jsou nebezpeční, proto je porůznu pronásledovali. Komunisti jsou však už mimo parlament, tedy si takový úlet mohu občas dovolit. A vymyslel jsem...

11.12.2021 v 17:13 | Karma: 22,14 | Přečteno: 570x | Diskuse| Společnost

Zbyšek Hlinka

Autor divadelní hry trvá na černošském herci

Běloch Martin McDonagh napsal hru. Ve hře je černošská postava. Autor trvá na tom, že postavu může hrát jen potomek černošských Afričanů nebo černošských obyvatel Karibiku.

3.12.2021 v 16:24 | Karma: 44,69 | Přečteno: 6236x | Diskuse| Kultura

Zbyšek Hlinka

Svědkům covidovým - upřesněná data

Včera jsem předložil očkovacím hysterikům oficiální data poskytovaná ÚZIS veřejnosti. Dnes jsem si udělal revizi poskytovaných dat a nabízím jejich aktualizaci o nově zveřejněné údaje k vytvoření lepšího obrázku.

22.11.2021 v 20:47 | Karma: 30,87 | Přečteno: 1566x | Diskuse| Společnost

Zbyšek Hlinka

Svědkům covidovým něco málo oficiálních dat

"Neočkovaní mě ohrožují na životě," takto nějak by se dala shrnout hysterie zfanatizované části vyznavačů vakcinace. Že dosluhující vláda svými kroky přímo živí růst nenávisti k neočkovaným považuji za zjevné.

21.11.2021 v 17:53 | Karma: 35,18 | Přečteno: 1344x | Diskuse| Společnost

Zbyšek Hlinka

Hygieny pláčou - výhrůžky i přirovnávání k StB

Jeden by snad i slzu uronil, jak jsou lidi oškliví na pracovníky hygieny, kteří makají, až se z nich kouří. Asi se opravdu moc nezastaví, ale nemohou si za to částečně i sami?

15.11.2021 v 17:50 | Karma: 33,41 | Přečteno: 985x | Diskuse| Společnost

Zbyšek Hlinka

ANO - hnízdo jedovatých (rozuměj: prolhaných) zmijí

Není to tak dlouho, co Babiš a někteří další z ANO vyhlašovali, že ANO bude konstruktivní opozicí a nebudou na všechno apriori říkat ne. A hle, sněmovna se dostala sotva k volbě svého předsedy a ANO se už snaží vše bojkotovat.

10.11.2021 v 20:46 | Karma: 30,05 | Přečteno: 802x | Diskuse| Společnost

Zbyšek Hlinka

Hnutí za zjednodušení zákonů (HZZZ) IV - praktické dopady

Dnes bych se věnoval praktickým dopadům působnosti zákonů na náš běžný život v kontextu úvah z předchozích článků. Proč? Jde o svobody. Čím víc zákonů, tím méně svobody máme.

24.10.2021 v 20:10 | Karma: 6,00 | Přečteno: 114x | Diskuse| Společnost

Zbyšek Hlinka

Hnutí za zjednodušení zákonů (HZZZ) III

Dostalo se mi zpětné vazby, že nápad je naivní. Je to možné, avšak mám zkušenost, že i naivní nápad je vhodné důkladněji rozebrat a přesně ukázat slabá místa, která takový nápad vyvrátí. Velmi naivní je i nápad komunismu, přesto

23.10.2021 v 20:40 | Karma: 9,11 | Přečteno: 252x | Diskuse| Společnost

Zbyšek Hlinka

Nesnesitelné octomilky

Je jejich období. Venku všechno kvasí, tak se stěhují do domů a bytů lidí. Asi je jim venku ziminka, nebo co já vím, co je táhne ke mně.

14.10.2021 v 21:11 | Karma: 17,65 | Přečteno: 356x | Diskuse| Věda

Zbyšek Hlinka

Hnutí za zjednodušení zákonů (HZZZ) II

Je po volbách, hlasy jsou sečteny a opět se můžeme "těšit" na nějaké nové zákony. Opět není kloudná šance na pročištění naší legislativy. Očekávám jen její další zaplevelování nějakými dalšími nedomyšlenými úpravami.

9.10.2021 v 18:36 | Karma: 9,74 | Přečteno: 246x | Diskuse| Společnost

Zbyšek Hlinka

Ještě jeden o Pirátech

Je sice z poloviny trošku pozdě, ale dřív jsem to napsat nestihl. Jak jsem psal dříve, poslal jsem Pirátům dotaz ohledně urážlivého výroku jejich poslance Ondřeje Profanta. Avšak hle, co se stalo krátce před volbami. Zázrak?

8.10.2021 v 19:38 | Karma: 27,89 | Přečteno: 1272x | Diskuse| Společnost

Zbyšek Hlinka

Hnutí za zjednodušení zákonů

Diskuze pod mým předchozím blogem mě ponoukla k tomu, že bych se mohl pokusit uvést věci do pohybu. Pokud se mi to povede, slibuji, že včas vycouvám a do parlamentu nevkročím. :)

2.10.2021 v 16:21 | Karma: 16,32 | Přečteno: 228x | Diskuse| Společnost

Zbyšek Hlinka

Petr Hannig: Osudové padesát plus

Pan Hannig neotevřel diskusi, kam jsem mu mohl svůj výlev napsat. Potrestám ho tedy samostatným článkem. Byť je mi už hodně přes padesát, jeho obavy tak nějak nesdílím, protože mé obavy jsou úplně jiné.

30.9.2021 v 20:38 | Karma: 29,38 | Přečteno: 1037x | Diskuse| Společnost

Zbyšek Hlinka

Začne-li se někdo starat o mé dobro, dostávám strach o svou svobodu,

dále pak o svůj majetek, ale také o zdraví, případně i život. Všem "starostlivcům" vzkazuju, zejména pak politikům, že o své dobro se raději budu starat sám. Požaduju pouze, aby mi "starostlivci" při tom neházeli klacky pod nohy.

27.9.2021 v 19:49 | Karma: 28,70 | Přečteno: 792x | Diskuse| Společnost

Zbyšek Hlinka

Zdá se, že tajnůstkářství bude u Pirátů asi normou

Minule jsem napsal blog o nedůvěryhodných Pirátech - v souvislosti s velmi hloupým výrokem jejich člena Ondřeje Profanta. Piráti hrají mrtvého brouka, nezaujali (pokud vím) veřejně žádné stanovisko k jeho výroku.

25.9.2021 v 21:26 | Karma: 43,43 | Přečteno: 5061x | Diskuse| Společnost

Zbyšek Hlinka

O netransparentních a nedůvěryhodných Pirátech

Dne 8.8.2021 jsem Pirátům poslal mailem žádost o vysvětlení kontroverzních výroků jejich člena Ondřeje Profanta. Žádnou odpověď jsem nedostal, třeba to mohlo skončit ve spamu. 18.8. jsem jim tedy tentýž dotaz poslal datovkou.

30.8.2021 v 17:57 | Karma: 38,57 | Přečteno: 1354x | Diskuse| Politika

Zbyšek Hlinka

Neaplikovaná víra není víra, ale bastl

Pod svým předchozím blogem jsem se dočetl: "Bible má dle mého soudu svůj historický a obecně mravní význam, ale nedá a nemá se aplikovat cíleně a konkrétně na současný život, protože je možné ji využít i zneužít k čemukoli."

23.8.2021 v 21:05 | Karma: 15,68 | Přečteno: 409x | Diskuse| Společnost