Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsou i děvčata, pro které je prý pleš ,,sexy", ač asi jak u koho, resp. proč. Nelze vyloučit ani vliv výše konta toho kterého plešatého. Doby, kdy plešouni naháněli vlasaté máničky jsou také nezapomenutelné, ač nejen plešounům, byl podezřelý i zástřih ,,na havla" i drahně let před jakousi chartou. Já, coby těžký individualista, preferuji pochod hrdosti individualisty. Nikoli masový, ale veskrze můj, tedy individuální

0 0
možnosti

Odpověď na proč je známá - charisma. Tučné konto a ochota se o něj dělit může charisma v některých případech nahradit.

Ale to je fuk, jde mi hlavně o ten pochod hrdosti.

1 0
možnosti
Foto

Netýká se to jen pochodu hrdosti. Například sdružovat a organizovat se začaly pouze někteří občané. Máme tu Stranu svobodných (při pohledu na jejich představitele je lehce domyslitelné, proč jsou svobodní), ale já se ptám, kde je Strana ženatých a vdaných? Kde je Strana rozvedených? Kde je Strana ovdovělých?

0 0
možnosti

To já nevím a je mi to momentálně fuk. Zrovna mě napadlo, že by bylo vhodné projevit hrdost na to, že jsme plešatí. Prostě proto, že plešatí byli v minulosti diskriminovaní a trochu a někde jsou i dnes.

1 0
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli