Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, je to politický proces, protože se týká politika! :-)R^

0 0
možnosti

Můžeme připustit, že je. Ale nemůžeme připustit, že je první. Chápu, že chce být Babiš ve všem první, ale má prostě smůlu. :-)

3 0
možnosti
Foto

Chybí Vám tam David Rath - jednoznačně politický proces. Protože, když chytnou politika s pytlem peněz, je to špinavá zákulisní hra jeho oponentů. Když chytnou se stejným pytlem nepolitika, jde to obyčejná krádež.

On se navíc přirovnal k Židům, kteří nastupují do transportu. Kdybych vedlě něj v tu chvíli stál, dostal by ode mne facku, vedle které ta od Macka by byla jen vlídným pohlazením. Po té mé by udělal salto ve vzduchu.

4 0
možnosti

;-D Násilníku... Nedělám si nárok na úplnost výčtu všech politických procesů. Každopádně Štěpán byl myslím jasným politickým vězněm, protože to odnesl za všechny komouše. Udělali z něj obětního beránka. Tím pádem nemůže být Babiš prvním, i kdyby se snažil sebevíc.

3 0
možnosti

Zasloužená karma :-)R^

2 0
možnosti

Jsem rovněž oběť. Můj rodič měl podstatný pilíř výchovy - Já šel pro útěchu, zase nějaký nezdar a on mne sprdl! "Člověče, synu! To, že nemáš studijní výsledky, v životě prachy a opět ti něco záměrem nevyšlo? To je tvoje vina! Měl jsi konat lépe, rizika diverzifikovat - Méně mluvit a více pracovat". Jako vůl jsem to uznal ...

Konečně se mi to jasné! Otec na mé osobě, spáchal politický proces ! ... :-)

1 0
možnosti

To jste špatně pochopil. Musel byste do toho ještě nějak zamotat politické oponenty. Nebo aspoň úřady, pokud se ti první nenajdou. ;-D

1 0
možnosti

Patologická osobnost vždycky vidí jen sebe, takže z jeho pohledu to vypadá, ovšem s realitou to nemá nic společného.

10 0
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli