Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ono je to všechno - jako vždy - o lidech. Zkušeného člověka politického se srovnanou hlavou, zkušenostmi a nadhledem přijetí funkce těžko rozveselí. Spíše jej zachmuří obavami, aby na nově získanou funkci stačil a začne se ještě více kontrolovat a věnovat plnění funkčních úkolů. Nevyrovnaní, nepochopení a tím pádem zapšklí jedinci, kterým se stane, že dostanou funkci se chovají přesně tak jak jsme viděli. Dětinské opojení a eufórie, spojené s prohlášeními, za která hned po uvedení do funkcí získávali národní posměch. A to prosím po tolika letech příprav a avizovaných změn Babišových amatérů za Fialovy odborníky.

2 0
možnosti

Jste jeden z mála autorů u kterých jsem se těšil na jejich psaní v době "po Babišovi". Po pravdě jsem vás i těch pár ostatních považoval za poněkud zaslepené nesmiřitelným bojem proti jedinému zloduchovi na světě. Tak jste se mi zkrátka jevili. S mírným optimismem a mírnou radostí u vás jako prvního zjišťuji, že se jako čacký kritik umíte vypořádat stylem padni komu padni i s tou podivnou partou účelového slepence. Začínám vás opět pravidelně sledovat a občas si možná i trochu rýpnu. :-PR^

3 0
možnosti

K těm dezinformacím MZ: vloni (2021) někdy v létě jsem se rozhodl být svědomitým občanem a nechat se tedy naočkovat "fajzrem". Zaregistroval jsem se k očkování a čekal. Různé dezinformace mne nechávaly přitom klidu. Pár dní před očkováním jsem se ale neopatrně podíval právě na stránky MZ, kde se jakýsi "jouda" vypořádával právě s těmi dezinformacemi, co mne zatím nechávaly v klidu. Nevěřícně jsem to celé přečetl, marně hledaje nějakou vědeckou argumentaci. Ve výsledku jsem právě stránku MZ pro boj s informacemi vyhodnotil jako slušnou snůšku dezinformací a už schválený termín očkování jsem zrušil. Bez náhrady. A dokud budou MZ řídit podobné typy lidí jako Válek nebo ten finský velvyslanec, tak se budu raději i nadále řídit vlastním rozumem. On si snad tyhle typy někdo na ty ministerské posty někde pěstuje, jinak si to jejich blábolení nedovedu vysvětlit.

2 0
možnosti

R^ Hm, já se nechal očkovat dřív, než jsem si ty jejich bláboly přečetl. I když vlastně v době, kdy jsem se nechal očkovat, to ještě zjevné nebylo. Tak jsem jim aspoň dodatečně věnoval pár blogů...

Nějaká sebereflexe z jejich strany? NIC, jedno velké NIC, ani náhodou...

2 0
možnosti

Mně napadlo, že Válek možná neunesl výrazně sníženou covid-publicitu v důsledku ruské agrese vůči Ukrajině, tak vyrazil do boje o mediální prostor:-). Teď by ještě měli přijít rádobymeteorologové s tím, že možná bude v budoucnu velké sucho nebo velké mokro, nebývalé větry nebo nebývalé bezvětří, popřípadě s tím, že chraňnáspánbůhkdovíjací vědci po letech zkoumání přišli na to, že nebude-li pršet, nezmoknem.

A kdo tomu neuvěří, tak je nepřítel civilizace a musíme s ním zatočit.

A ode mne karma R^.

4 0
možnosti

No jo, nebývalé větry... Ty občas také mívám... A skleníkové plyny - tedy jsem nepřítelem civilizace. Cítím se ohrožen.

5 0
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli