Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

Moje zkušenosti s využitím stošestky.

Dotaz na samosprávný úřad, ten sice odpoví, ale na něco jiného, než jsem se ptal. Podávám stížnost k nadřízenému orgánu, ten stížnost shledá jako oprávněnou a úřadu uloží odpovědět znovu a lépe. Úřad reaguje tak, že pošle takřka totožnou odpověď, jako napoprvé. A následuje opět kolečko stížnost, uznání stížnosti a příkaz k odpovědi. Ani napotřetí jsem se odpovědi nedočkal.

Výsledek? Nadřízeným orgánem mi bylo sděleno, že oni nemají páku k tomu, aby přinutili ten samosprávný úřad k podání relevantní odpovědi. Jestli chci, mám prý jedinou možnost, bránit se soudně.

Co z toho plyne? Můžete se ptát na co chcete, pokud se úředník rozhodne, že vám neodpoví, tak z něj tu odpověď prostě nevyrazíte. To je celá slavná stošestka v praxi.

0 0
možnosti
KK

Jo a za článek karma.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli