Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ženy 50+ už nepotřebují chlapa, ony chtějí zážitky. Jak jsem na to přišel? Byl jsem v prosinci na koncertu Jana Buriana v takovém komorním prostředí a co mě překvapilo, že tam byly téměř samé ženy. A měl jsem pocit, že jsou samy se sebou spokojené. Myslím si, že doprovodem muže na takový koncert by nepohrdly, ale to je asi tak všechno. A v takovém případě zase z té naši strany není až takový zájem. Vždyť i u toho piva je tak dobře.

1 0
možnosti

Líp. Pivo na mě věrně čeká v lednici. Nehádá se se mnou a nevnucuje mi své názory. Nežárlí, když si dám jiné. Mohu si jich dát kolik chci. Uspokojení po jeho vypití trvá déle. Osvěží.

1 0
možnosti

Není nad upřímnost! ;-D

0 0
možnosti

No jo... Ženy se dožadují upřímných a pravdomluvných mužů. A když se takový vyskytne, ani střevíc si od něj nenechají zavázat. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Já přijdu na ta vosí hnízda ;-)

1 0
možnosti

Ty jsou už dávno v ... odpadu. ;-D

0 0
možnosti
Foto

J55o29s98e21f 63B82á48r85t13a

31. 12. 2021 17:17

Ani paní co se právě vrátila z Norska vám neodepsala 8-o

2 0
možnosti

Autor si stěžuje, ale když se hned označí za morouse místo, aby vypočítal své přednosti, a ještě ke všemu hledá ženskou ze svého města, tak prostě nic. Jinak mám dojem, že Češky a Moravanky jsou velmi dobrodružné a podnikavé - klidně odjedou za svým štěstím kamkoliv do světa. Klidně si berou Araby a indiány, Číňany - některé sem píšou blogy, paní, která má indiána i Číňana. Slyšel jsem video, kde Češka, provdaná za Tunisana, žije spokojeně ve Francii a jiná "babka" žije na Havaji, kam se dostala přes Německo. Možná se my starý morousové budeme muset zaměřit na Vietnamky a Ukrajinky a podobně.

0 0
možnosti

A manželství je dobré zmínit, na to ženské dají, a taky utrousit něco o lásce.

0 0
možnosti

Hlavu vzhůru, přece ty nejlepší vztahy obvykle začínají nečekaně;-D;-D;-D

2 0
možnosti

To se už stalo. Úderem mých osmnáctin (no dobře, plus mínus měsíc) jsem najednou, z ničeho nic, dostal chuť na pivo. A ten vztah trvá dodnes. :-)

2 0
možnosti

E47v71a 53S37á16d19e26c45k65á

31. 12. 2021 16:49

Co mi ještě zbylo? Sláva, je tu pivo!R^R^R^:-)

0 0
možnosti

Vzpomínám si z dětství, že jsme ve škole měli rozvěšená různá hesla. Jedno z nich znělo: Pivo ničím nenahradíš. Nebo tak nějak...

1 0
možnosti
Foto

Je od vás hezké, že jsem vás inspirovala.:-)

1 0
možnosti

Téma bylo, jen jsem přemýšlel, jak začít. A vy jste mi pomohla odstartovat. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli