Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chuť posoudit nemohu, ale za mě by to chtělo jiné formičky. Ty "švy" se mi tam moc nelíbí.;-) Ale jako téma k diskusi skvělý nápad a karma. :-)R^

0 0
možnosti

Zkoušel jsem, zda švy pozná pusa. Nepoznala. Takže je to v pohodě. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Prima blog. Také je miluji - ale bohužel nepeču. Vyžadují čas a trpělivost. ;-)

0 1
možnosti
Foto

Já je také nepeču, já je dělám na studeno.;-D

1 0
možnosti

Skvělá vosí debata.:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak já budu asi za exota. Mně vosáky nechutnají.;-D

Já jsem expert na rohlíčky a ořechové dortíky:-)

0 0
možnosti

My děláme včelí úly jen z vlašských ořechů, plníme čokoládovou hořkou náplní a lepíme na zvlášť upečená linecká kolečka. Nejsou pak přeslazené a podklad není suchý jako piškoty. Mají jen jednu chybu, je to kalorická bomba.

0 0
možnosti

Nejsou přeslazené a je to kalorická bomba... ;-D

Porovnával jsem s jinými recepty, také tam mám méně cukru. Jenže piškoty, máslo, vaječák... Co si budeme povídat... :-)

0 0
možnosti

Bez mletých vlašských ořechů to u mne nejsou vosí hnízda.:-)

2 0
možnosti

Vlašák je jen levnou náhražkou mandlí! :-)

1 0
možnosti
Foto

Tady je vidět, že dnes už většina obyvatel nerozezná vosu a včelu a už vůbec neví, jak vypadal klasický včelí úl (tyto jsou vidět v Babiččině údolí).

Když už to někde má jako vosí hnízdo, ať dá dovnitř sušenou vosu. Ať se přiblíží pravdě. :-)

1 0
možnosti

Můžeme se začít hádat až na nože o tom, jaký název je správný. Jenže mně se nechce. ;-D

0 0
možnosti

D51a16v78i59d 16H79o51r88á43k

25. 12. 2021 16:51

Heč, to já nemusím. Mně na chatě soutěží každoročně na půdě vosy samy, které z nich budou mít nejlepší a největší vosí hnízdo.

0 0
možnosti

Tak zrovna tyto neochutnávám. :-)

0 0
možnosti
Foto

Jste trefil mou slabost... karmuji :)

1 0
možnosti

Tusil jsem to, ze to slovo ani v uvozovkach neprojde. Skoda, mohli jste se docist zajimavou prihodu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli