Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak mi tu zmizla komplet velmi "plodná" diskuze s Doleželem, netuším proč. Já v tom prsty nemám. Co k tomu mohou říct admini?

0 0
možnosti
Foto

Koukám, že je to pročištěné i od Konráda a ani já v tom prsty nemám:-).

0 0
možnosti
Foto

Zbyšek Hlinka šíří dezinformace, lži, hoaxy a alternativní fakta o covid-19

1 4
možnosti

Jistě to umíte vyargumentovat lépe, než výkřikem do tmy?

1 0
možnosti
Foto

I31v35o 11C17i18l84i27c29h

18. 12. 2021 21:55

O dezinformacích MZ jsem také nedávno psal, ale bylo mi to i s varováním staženo:

https://cilich.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=780303

7 0
možnosti

Mám zkušenost, že v takovýchto situacích je třeba mít dobře postavenou argumentaci. Nestačí jen říct vlastní pocit, ale je třeba to doložit nějakými daty. Jasně, člověk se může třeba mýlit v jejich interpretaci, ta se dá opravit. Ale nad tvrdými daty lze pak vést nějaký spor.

3 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 11
možnosti

Umíte vyvrátit některé mé tvrzení? Pokud ano, sem s tím.

3 0
možnosti

Zdar Zbyšku, netroufám si hodnotit Tebou uváděné argumenty, ale jsem zklamán tím, co nová věrchuška - počínaje zrušením nouzáku předvádí - patrně nejsou schopni registrovat raketový nástup nové mutace v západní Evropě, včetně v těch nejproočovanějších zemích, a navíc zřejmě trpí těžkou amnesií co se analogie s loňským rozvolněním před Vánocemi a lednovým nástupem další vlny Delty nakažených týče. Koho chce Pámbu potrestat, toho trefí slepotou ... :-/

1 4
možnosti

No vidíš, já v novou mutaci vkládám velkou naději - že se covid-19 konečně překlopí do běžné rýmy a bude klid. :-) Nebo třeba ještě ne, ale jak se zatím zdá, je to "krok" dobrým směrem.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS