Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tvorba je pasé, dnes je potřeba jinakosti, ta nás spasí. Um a myšlenka a píle a práce je zastaralá nuda. Je zcela jedno, že to je o ničem, hlavně, že to je jiné.

Prostě jste stará nic nechápající konzerva.

0 0
možnosti
Foto

Typické.

Práskač Hlinka když neuspěl s oznámeními, kdy bylo jasně řečeno, že označit jej za neonacostu není protiprávní, tak alespoň nahlašuje zde v diskuzich.

Takový typický co propaguje svobodu slova;-D

0 1
možnosti

No vidíte, a opět lžete. Váš příspěvek jsem nenahlásil redakci, anžto jsem si ho schoval jako důkaz pro policii. :-P

Ale abych vás uklidnil, po diskuzi s adminy vím, že mažou křivá obvinění z náckovství.

2 1
možnosti

Naprostý souhlas.

1 0
možnosti

Hlinko i Buriane, vy jste frustrovaní bulvárním cirkusem kolem toho feťáka. Já ne. Ta frustrace a nenávist kape z každého příspěvku, který tu dáte na sklo.

A zkontrolujte si spodky, máte oba poněkud nahnědlé pozadí...

P,S. Buriane, já jen popisuji jevy a vesele se u toho chechtám. Tak bacha, aby ti nepraskla žilka. Povím ti malé tajemství - nikdo nenatočí Jak se žije Burianovi, protože to nikoho nezajímá...protivní dědkové vyšli z módy. Nicméně, máš naději, hnutí vzteklých frustrátů bylo v Česku vždy benzínem do motoru každé naší totality.

0 8
možnosti

P83e34t51r 61B22u50r81i30a34n

25. 7. 2021 14:24

Už jen to, že mi odborářsky tykáte a to, že si za každým nesouhlasným názorem představujete vztekajícího se člověka, zatímco vy své kopice hnoje píšete s úsměvem na rtech svědčí, že nebudete Bůhví jaký lumen. Typuji vás na frustrovaného krumpáče z místní Kolbenky.

2 0
možnosti
Foto

Nevím, kdo má právo a hlavně potřebu posuzovat, čí život byl důležitější a měl větší cenu. Ze svého pohledu ateisty, bych řekl, že nikdo. Mám pocit (z nějakého vašeho komentáře), že jste věřící. Tak si , Hlinko, nehrajte na Pánaboha.

0 3
možnosti

Každý život je svým způsobem důležitý a přínosný. Liší se mírou důležitosti nebo přínosnosti. Na co si hrajete vy, když kritizujete samo vyslovování názorů právě na onu míru důležitosti nebo přínosnosti?

1 0
možnosti
Foto

R^ mám to stejně. Jen Františka N. jsem měla o něco víc raději, než pana Lasicu. Na Nedvědech jsem vyrostla a měla jsem i štěstí se s panem Nedvedem setkat osobně. Milý, vtipný pán.

1 0
možnosti

Však píšu, že jeho přínos ostatním je dobrý a zaslouží si, aby jeho písně zpívaly i další generace. Můj osobní postoj ke kotlíkárnám na tom nic nemění. :-)

1 0
možnosti

Neuznávám povrchní bláboly typu "každý život má cenu" a "o mrtvých jen dobře". Jsou to jen prázdné pózy.

Když před léty zemřel významný komunista, člen KSČM, všichni na diskuzi psali nervózně jako by nesli horkou polévku kolem dítěte.

Já jsem natvrdo napsal, že to byl normalizační komunista, který druhým ničil životy pro nic a proto k němu necítím naprosto žádnou úctu a jeho smrti v žádném případě nelituji. Po prvním šoku z překročení společenského klišé se atmosféra uvolnila.

Kam bychom to došli, kdybychom s úctou mluvili na pohřbu třeba sériového vraha, nebo několikanásobně usvědčeného pedofila? I morálka má své hranice a falešná morálka je amorální jako každý jiný zločin.

Za článek karma.

16 1
možnosti

Vnímám to stejně. Proto nevidím důvod, proč by se měla fetka pořád rozmazávat. Leda jako odstrašující příklad, jak člověk může sám sebe zbytečně zničit a zmařit. Mnohem víc prostoru si naopak zaslouží ti zbylí dva.

9 0
možnosti

Víš Zbyšku, pročetl jsem si tvojí tvorbu a zjistili jsem, žes tu ještě nenapsal o nikom nic dobrého. Holt počítačovej nerd se nezapře. Mimozemšťani taky nefrčí, máš to těžký.

S tím zpěvem je to tak, že asi zpíváš líp než Nedvěd, Nohavica, Kryl i Vysockij, ale nikdo na to nechodí A neřekl bych, že skládali odrhovačky pro "ožralé řvaní u táboráku". Asi nemáš moc rád ty, kteří se rádi baví Tak raději prázdně moralizuješ. Nic si z toho nedělej, je vás takových spousta - zde zejména.

Tuhle písničku napsali pro tebe a o tobě, tak ti jí dám jako dárek. Nebudu tě nabádat abys o sobě zapřemejšlel, na to jsi už moc starej a kyselej

https://www.youtube.com/watch?v=LiO8eOnAexg

P,S, Ti tři nemají spolu nic společného, jen snad to, co jsi vykonstruoval abys mohl kysele zabrblat. A těm známkujícím z uličního výboru lidového hněvu vzkaž, že i když se sečte tisíc nul, je to porřád jenom nula.

1 14
možnosti

A na to, že autor blogu zpívá lépe jak Vámi zmiňovaní jste přišel jak? A Vaše P.S., opravdu zmiňovaní nemají nic společného a autor dle mého nic nekonstruuje. Pouze hodnotí, komu byla dána reportážně zde na IDnesu větší pozornost. Nebo vy jste četl jiný blog?

9 1
možnosti

Vždycky jsem měl a mám rád inteligentní humor M. Lasici, stejně tak rád jsem vždy poslouchal a poslouchám písně bří Nedvědů. Zanechali po sobě kus výborné práce a lidé se budou k jejich tvorbě jistě rádi a dlouho vracet.

Ovšem netroufl bych si říct, že něčí život má větší hodnotu nežli život někoho jiného. Snad možná výsledek, který po sobě kdo zanechal, lze do jisté míry měřit, porovnávat a poté třeba i posuzovat.

Každému byl život (a TO je ta základní hodnota) dán, aby jej nějak zúročil. Prvním dvěma jmenovaným se to podařilo skvěle, alespoň tedy na poli uměleckém (jinak, resp. osobně, je neznám).

U třetího tomu tak zjevně nebylo. Dostal šanci jako všichni ostatní, tedy i zmiňovaní umělci, ale zjevně jí nevyužil.

Ale to vše a ještě v daleko širším měřítku nechť posoudí někdo jiný než člověk, protože ten není, a nikdy nebude dokonalý.

1 0
možnosti

+ jinak dobře napsaný blogR^

0 0
možnosti

Jeden postřeh. Na parte třetího zemřelého byl vhodně vybraný biblický citát: "Lékaře nepotřebují zdraví, ale nemocní. Jděte a učte se, co to je: Milosrdenství chci a ne oběť. Nepřišel jsem pozvat spravedlivé, ale hříšníky."

Možná rodinu k výběru inspiroval kněz, který jej pak pohřbíval. Kdyby se rodina a Romové chovali v souladu s tímto citátem, nejspíš by žádný humbuk nebyl a o pohřbu jen stručná zmínka. Takto se jen zbytečně přiléval olej do ohně.

3 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS