Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Neříká se černá ale afroetnická díra !

1 0
možnosti
ZH

Je to schválené fyzikálním ústavem AV ČR?

1 0
možnosti
Foto

Vidím, že poměry na blogu idnes se zásadně nemění. Napsal jsem své pocity o té dámě, která vidí falický symbol i v pouličním hydrantu. Rovněž jsem navrhl jistý postup léčby, jenž by jí zbavil potřeby psát podobné úvahy.

V mém příspěvku nebylo jediné vulgární slovo.

Ať žije příspěvková korektnost. R^

6 0
možnosti
ZH

No jo, taky koukám, a nechápu...

4 0
možnosti
MP

Zbysku, vas clanek je super, ale mohl byt podle me jeste o moc lepsi, kdybyste ho uvedl tim clankem o te nemocne pani. Protoze, kdo si ho neprecte, muze si myslet, ze trosku hrablo vam;-DR^

0 0
možnosti
ZH

:-) Ve škole při češtině nám vyprávěli, že podstatná informace u článků je na začátku a na konci. Mezi tím je v podstatě vata. Určitě u článků, jaké se píší zde. Já se rozhodl dát to nejdůležitější na konec, aby se ukázalo, kdo je/není schopen přečíst i tak krátký článek, jaký jsem napsal.

0 0
možnosti
Foto

J48o45s79e20f 30B25á41r77t30a

11. 7. 2020 11:13

Pro odlehčení přidám citát režiséra Vejdělka, který zazněl v televizi: Z lůna ženy jsem vzešel a do lůna ženy se rád vracím.

2 0
možnosti

Na tuto paní by asi musel článek paní Daniely Kolářové "Rozčiluje vás vaše matka?" (vyšel 2.7. v Magazínu MF Dnes) působit jako červený hadr na býka. Nemohu bohužel tento článek najít v internetovém prostoru, abych na něj dal odkaz, ale vřele ho doporučuji zejména ženám Emana Cipa.:-)

0 0
možnosti
ZH

Já mám za to, že se naprosto pomátla.

5 0
možnosti
BH

Každá díra má mít svého údržbáře a jelikož některé díry jsou opravdu nechutné, tak kopou okolo sebe a neuvědomují si, že tím si svoje postavení nezlepší.

5 0
možnosti
TT

V případě černých děr se o nejnebezpečnější přírodní úkaz nejedná - ony toho sice ze sebe už moc nevydají, jako například novy, ale to ani takové neutronové hvězdy ne, a ostatně ani bílí trpaslíci, jakým se jednoho dne stane naše Slunce. To, že se jejich hmotnost soustředí v malém objemu, z nich nedělá nijak přitažlivější tělesa aneb požírače širokého dalekého okolního vesmíru, než byla předtím. ;-)

0 0
možnosti
Foto

J22a85n 52P98e78c69h94a

10. 7. 2020 23:38

Upřímně řečeno, nejdřív jsem si při čtení myslel, že jste se zbláznil, ale na konci jsem pochopil, že vy ne. R^

14 0
možnosti
ZH

Někdy je výhodou dočíst se až do úplného konce. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli