Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TT

Tady to někdo bere vážně a svědomitě! ;-)R^

0 0
možnosti
ZH

Tak děti mám velké a samostatné, takže mám konečně čas dělat něco pro jejich budoucnost. :-)

0 0
možnosti
ZH

A to ještě není všem dnům konec. Po napsání tohoto blogu a nějaké rozvaze jsem poslal další dotaz v souvislosti se zákonem č. 104/2000 Sb. o SFDI. Ten IMHO říká něco jiného, než mi napsali.

0 0
možnosti
JF

Má to Big Boss ve svém revíru Česko s.r.o. nekecáme makáme pěkný hampýz ... nejvyšší čas na ty ouřednické myši pořádně zakleknout! ;-)

0 0
možnosti
ZH

No jo, jenže já nahlédl do zákona o SDFI a z něj mi plyne něco jiného, než co mi ministerstvo odpovědělo. Takže si počkejme na další vysvětlení. :-)

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
ZH

Odpověď ukázala dalšího kostlivce ve skříni. SFDI neměla žádoucí povinnosti - takže takový stát ve státě.

0 0
možnosti
PK

No formálně ten dotaz byl velmi rychle vyřízen a z hlediska obsahu jste dostal uspokojivou odpověď pane Hlinko ? Pokud ano, tak jste vlastně štastný občan této země.

Já jsem se ptal emailem Lesů ČR, jak je to s plýtváním vody v nádrži Jablečno a odpověď nikde...8-o

0 0
možnosti
ZH

Formálně byl ten dotaz vyřízen na poslední chvíli, protože zákon ukládá termín do 15 dnů. Dnes (kdy jsem odpověď obdržel) byl poslední možný termín pro odpověď.

Zda byla odpověď pro mě uspokojivá nebo ne, je moje věc. Každopádně z odpovědi cosi plyne, a to nechávám na vás, abyste si to posoudil.

Pokud píšete dotaz státní instituci, pak musí dotaz splňovat nějaké formality předepsané zákonem 106/1999 Sb. Pokud tyto formality splníte, je příslušná instituce povinna vám odpovědět, do 15 dnů. A doporučuji používat datovou schránku, nebo doporučený dopis.

1 0
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli