Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jaký elektorát, takový premiér.

0 0
možnosti

P65e58t75r 75B37u89r39i59a19n

16. 1. 2020 18:50

;-D karma. Hlásím se do vašeho pivního týmu jako stínová alternativa paní Maláčové.

2 0
možnosti

Nemáte potřebnou kvalifikaci.

0 0
možnosti

Zdá se, že si na vás na Úřadu vlády už začínají zvykat. Ale pokračujte v tom, je to zábavné čtení. :-)R^

1 0
možnosti

To sotva, protože tohle byl můj první dopis tomuto úřadu. :-)

0 0
možnosti

Pane Hlinko, jestli vám o tom nikdo v hospodě neřekl, tak i vy můžete být premiérem! Dokonce můžete být i poslancem, senátorem a prezidentem. Další funkce jsou pod vaši úroveň. Zatím jste ale jen mistr světa v okopávání kotníků.

2 6
možnosti

;-D ANO, já vím, dělám to dobře a dělám to rád.

4 0
možnosti

Do toho,já bych vás volil...

0 0
možnosti

Tak to mám kliku, že jsem si jenom dělal srandu. ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS