Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevím proč zakazovat, snad by bylo lepší tady zavést trh a nechat ceny na trhu, potom by se zjistilo, že tahle elektřina se sice dneska povinně vykupuje za cca 14,50 Kč/kWh a to je sakra drahé vaření těstovin, ale tržní cenu bez záložních elektráren na uhlí nebo atom má naprosto nulovou, kdopak by asi tak byl ochoten platit za elektřinu, která teče jen když slunce svítí. :-)

0 0
možnosti
Foto

J83i20ř51í 61K41a92r58b14a22n

30. 12. 2019 21:22

Já tu elektryku z uhlí nechci, dycky ty plotýnky strašně kouří a smrdí ... :-)

3 0
možnosti

Tak si kupte tu, noo, jaxetomenuje, imbuskci. Já jí mám a nekouří. A pozná slabou eletryku ze zimního slunce.

0 0
možnosti
Foto

R^;-D Kdybyste to vzal přes správnej klobouček do teplárenské( do pražské, jako Míra topol), MOH STE BEJT TAKY VYSMÁTEJ. Možná i v solárku;-)

1 0
možnosti

J80i86r49i 17V26r47a64b81e41c

30. 12. 2019 15:59

Aha !;-D tak jste si ze mně udělali pr**del ;-D Za to si dám na střechu ještě víc těch panelů, pak vám to nebude stačit ani na holicí strojek.

0 0
možnosti

Až to zakážou, budete je muset sundat.

1 0
možnosti

Poradím. Obětujte pár korun na slušnou kuchařskou knihu a vemte ji jako montážní návod pro výrobu jídla. Nebudete muset zůstávat jen u těstovin.

0 0
možnosti

A myslíte, že se tím zlepší elektryka?

2 0
možnosti
Foto

Máte recht. Když žena pekla krůtu, tak jsem zavolal do Temelína, aby přiložili větší kus uranu, jinak že se to pořádně neupeče. A protože tam mám známého, tak přiložili a krůta byla jako dort. R^

6 2
možnosti

I76v12o 58Ž11á58č94e48k

30. 12. 2019 14:24

Dost pod Vaši obvyklou úroveň.

0 1
možnosti

Pěkné, nicméně jako solární minibaron, pořídil jsem si soláry na střechu, nemohu souhlasit ;-D

1 0
možnosti

Jestli mi ta elektryka ze střechy neucpává dráty, tak je mi to fuk. Ale stejně bych to všecko zakázal. Protože cokdyby...

1 0
možnosti
Foto

Na čem pak budete smažit vajíčka?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS