Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Stát nemá provozovat vůbec žádnou loterii, státní loterie placená daňovými poplatníky je neuvěřitelná zrůdnost. To by si měli uvědomit zejména ti, kteří jak kolovrátek vrčí, že daně se musí platit. Pokud platíme daně proto, aby stát mohl provozovat loterii, tak je něco opravdu špatně. Stát má zajišťovat služby, které soukromý sektor nezajistí a jsou nezbytně nutné pro občany, do takové definice se loterie napasovat nedá i kdybychom se pokrájeli. Takže z toho vychází, že stát už roupama neví co by a nepoučí se a nepoučí, protože kdysi před lety provozoval Lotynku a ta dopadla hodně špatně. A ještě lepší by bylo zrušit celé EET, jenže to je jen sen, protože komunistický pohrobek prostě neumí nic jiného než šmírovat každého a zavalit ho takovým množstvím byrokracie, že už se v tom ani čert nevyzná a pak je možné pokutovat, vyhrožovat, zaklekávat . . . Je to k pláči, ale těžko říct, kudy z toho ven. :-/

5 1
možnosti
Foto

16 tisíc zaměstnanců finanční správy je nějak moc na tak osm milionů daňových poplatníků? 2 000 na jeden milion? A to ještě mají stíhat šmírovat, pokutovat, vyhrožovat a zaklekávat? 2 na 1000?

0 0
možnosti
MK

M85i54l98a78n 24K54e67s17l

20. 12. 2019 21:42

Nepodvádí li se při losování není důvod loterii rušit.Pravidla jsou stejná pro všechny účastníky.Když má někdo fůru času a sicflajš ťukat numera do počítače s vidinou milionové výhry, tak nikoho nepodvádí jen využívá příležitosti.Já do počítače nadatluji cca 30 účtenek měsíčně.Vyhrál jsem dvě stovky.Nespasí mne to,ale je to lepší než koukat na bednu.

1 1
možnosti
ZH

Přečtete si články, na které odkazuji. Tam se dočtete, v čem spočívá podvodné jednání související s loterií.

0 0
možnosti
JK

Tak já jsem v účtenkovně už vyhrál 300 kč. Naposled teď v prosinci. Nemohu si stěžovat.

2 0
možnosti
ZH

No vidíte, a já nevyhrál vůbec nic. Proto si stěžuju. :-)

2 0
možnosti
KM

Účtenková loterie se stala pro můj život přínosem. Dříve jsem se svým psíkem jen tak bloumal bezcílně při vycházkách přírodou, ale od jejího vzniku jsme změnili cíl a od té doby chodíváme do nedalekých obchodních center, kde toho on má mnohem více k očichávání a já v přeplněných odpadkových koších najdu tolik zákazníky odhozených účtenek, že pak mám naplněné nejen igelitky, ale i večery tříděním a údaji z účtenek které zadávám na jména širokého příbuzenstva do pozdních nočních hodin. A tak účelně využívám hodin své nespavosti, které bych jinak trávil tak akorát prázdným čuměním do stropu, jak tomu bylo dříve než vznikla ta loterie.

A navíc zajdu i do zadních prostor za prodejnami kde jsou popelnice a kontejnery, a zde kromě vyhozených účtenek, které si nezodpovědní zákazníci neodebrali, se mnohdy najde i množství různého vyhozeného zboží. Třeba mírně poškozené, nebo s procházející dobou spotřeby, neprodané v různých slevových a jiných akcích a tak se často vracím ověšen taškami, které díky váze jen tak tak s vypětím sil donesu domů.

A od doby této loterie jsem takto získaným zbožím již mnohokráte potěšil široké příbuzenstvo při oslavách narozenin, svátků a různých výročích a již druhý rok jsem za vánoční dárky neutratil ani korunu, přestože jich ode mne příbuzní a známí dostávají nepřeberně, že mnohdy tolik místa aby se tam vešlo pod stromkem nalézají jen stěží.

Pravda výhry z této lotérie nejsou kolosální, ale bohatě je vynahradí hodnota a radost z takto získaného materiálního přínosu.

1 0
možnosti
ZH

;-D Pokud pominu skutečnost, že ten samý příspěvek jsem četl u jednoho dřívějšího blogu o EET (tapetování), pak vás poprosím o jednu věc. Zašlete prosím popis své závislosti ministerstvu financí, třeba i s hezkým poděkováním za náplň pro váš život. Pak mi dejte vědět, a já pošlu ministerstvu dotaz, zda má (a jaké) zprávy o tom, že by někdo už závislost na účtenkovce získal.

2 0
možnosti
MK

Loterií je řada, takže hledat závislost jen u EET je záměr; jediný rozdíl je v tom, že "vsazení" je zdarma.

Nevím, jestli se využívá seznam účtenek, které systém nepřijal. Jistě lze vyloučit ty, které vkladatel následně opravil, ale přehled firem, kde je t.z. chybovost větší, je k následné kontrole jistě použitelný.

Až se nad EET zavře voda, rád bych viděl následné výsledky výběru daní; již dopředu si troufám odhadnout, že celková suma bude v poklesu.

2 0
možnosti
ZH

Nikoliv, nehledám závislosti jen u EET. Jde o to, že rétorika a jednání ministerstva je v rozporu. Pokud opravdu bojuje proti všem druhům závislostí, pak nemůže provozovat účtenkovku. Z odpovědí je patrné, že jsou to pokrytci.

1 1
možnosti
Foto

Nic proti vášni, ale pokud jsou podobné emoce vkládané do EET a Babiše, tak je na místě si vzpomenout na svůj blog z 2012 Končím z blogováním v zájmu zachování svého duševního zdraví.

Nic takového nedělejte a vybodněte se na mé knížecí rady a pište v novém roce mnohé další. PF 2020 s EET a Babišem. Ale raději bych Schillerovou, to fakt pěkná žena. Tak hezkou ministr jsme ještě neměli.

0 0
možnosti
ZH

Jistě, dal jsem si pauzu. Ale protože alternativní platforma chcípla, vrátil jsem se.

Jinak mám obavu ze stáří, protože být slepý jako patrona fakt být nechci.

1 0
možnosti
MT

V pohode. Vsak ty miliony a auta jako prvni cenu stejne nikdo nevyhral...

0 0
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli