Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Kdysi mi synator nadelil takovou soupravu na vareni piva. Asi desetilitrovou kvasnou nadobu aruzne smesi na ruzna piva. Podle toho klik ceho tam clovek dal, tak to bylo silny, horky, svetly nebo tmavy. Spatny to nebylo, ale Konrad to rozhodne nebyl. Kdyz zasoby pripravku dosly, objednal jsem novy a divil se jak je to drahy. Po case mne to prestalo bavit, protoze stacet to do lahvi bylo dost nudne a do tech soudku to taky nebyla zadna zabava.

0 0
možnosti
ZH

Špatná souprava, jak jsem už níže psal paní Slaninové. Správný chlap si uvaří pivo od samého začátku. Tam je zas poněkud dražší počáteční technologie, ale chlap-hračička si pak uvaří pivo přesně dle své chuti. Stáčení je pak něco jako předehra před pitím. To máte podobné, jako předehru před souloží. Jen ta stáčecí předehra vydrží do vyššího věku. :-)

0 0
možnosti

;-D;-D upřímně řečeno...od toho titulku jsem čekala víc.:-P

1 0
možnosti
ZH

A co chcete víc, než pivovar? Tedy vlastně - co si myslíte, že by chlap mohl chtít víc? :-P

0 0
možnosti
Foto

Tuším, vážený pane Hlinko, že jste vlastně s paní Janou Slaninovou v jednotě. Ona píše, že žízeň se mužům ukranout nedá a Vy píšete, že k tomu je dobrý domácí pivovar. Popřála bych si ještě, abyste se z toho souladu společně radovali, ale raději mlčím, protože to bychom se pak nebavili nádherným psaním vás obou. Stejně to vidím v poslední době všude okolo bez ohledu na různá odvětví lidských činností, lidé mluví o stejném, ale často to tak na povrchu nevypadá a tak nám nezbývá, než uzavřít, že každý člověk V SOBĚ buď nalézá radost ze života, nebo ne. Tak se (s)mějme! Děkuji Vám, karma R^

2 0
možnosti
Foto

Dobře;-DR^

A vaříte desítku,nebo dvanáctku?:-)

Do piva bych se nepouštěla,ale v budoucnu se chci naučit dělat ovčí sýry....bryndzu,korbáčiky-ty miluju.V

0 0
možnosti
ZH

Zkouším různá piva a hledám, co mi půjde nejlíp. Každopádně mám v plánu pro horké léto vyladit přibližně osmičku až devítku, ale s plnou chutí piva, ne ředěnou žbrndu. :-)

1 0
možnosti
Foto

moudrá žena mužům hračky nebere protože ví že kdo si hraje nezlobí-a pokud je vedlejším produktem jejich hraní dobré pivo tím lépeR^;-)karma za pobavení

2 0
možnosti
ND

Já jsem, dávno již tomu, dostala přání k svatbě:

Vař doma pivo, kde se pivo vaří tam se dobře daří. :-)

1 0
možnosti
JS

:)))))) nedávno jsem pošilhávala po zakoupení domácí sady na výrobu piva, ale jaksi po přečtení zjišťuji, že bych měla mít k tomu odpor, tak jsem trochu na vážkách :))))

P.S.: příští inzerát si dejte takto: "Hledám ženu, která uvaří pivo a utáhne pluh." ;)))

1 0
možnosti
ZH

Teď vás podezírám, že tak trochu účelově kecáte... :-)

Příští inzerát si už dávat nechci, tolik vědy zas mít nemusím. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli