Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

P15e66t37r 82M27u80n98z93a36r

16. 10. 2018 16:25

Já už ty Čermákovy žblepty ani nečtu (i když na ty plejtváky jsem jedno oko hodil - trochu mě to pobavilo). Mě vadí, že jimi zapleveluje rubriku Věda.

1 0
možnosti
BV

Abych řekl pravdu, na "vědecké" články pana Čermáka jsem svého času "čuměl s otevřenou hubou"...

0 0
možnosti
BV

Co se týče nějakého "nehumorného" vysvětlení "nedovtipnosti" pana Čermáka (s humorným zde v diskusi již pobavil pan Hlinka, když napsal >>Měl jsem původně v úmyslu napsat, že na rovníku by je to mohlo vystřelit do vesmíru, ale pak jsem usoudil, že by to bylo už moc okaté<<), řekl bych, že možné vysvětlení chování plejtváků by mohla poskytovat Coriolisova síla, která má vliv na mořské proudy (a přestože to nemám nijak seriózně podloženo), tipuji (zběžným pohledem na vygooglenou mapu mořských proudů na zeměkouli), že díky nim (resp. díky Coriolisově síle) se žádnému plejtvákovi nemůže podařit překročit rovník, protože ať se "snaží sebevíc", vždy ho mořské proudy odnesou "zpět na jeho polokouli" dříve, než se na rovník dostane. Takže žádné "respektování nepřekročitelnosti hranic plejtváckých států", kteří jsou (ti plejtváci) zřejmě v tomto ohledu mnohem "disciplinovanější" než lidé, jak naznačoval pan Čermák - ale zřejmě opravdu jen "obyčejné" fyzikální zákony. Ještě že tak.

0 0
možnosti
BV

Klikl jsem vám tentokrát, pane Zbyšku, karmu. Protože taková slátanina, jakou napsal pan Libor Čermák, by si antikarmu rozhodně zasloužila. Bohužel nejde udělit - tak aspoň karma vám za podařenou parodii. Kterou ovšem pan Čermák, jak je vidno v diskusi, opět nepochopil. Pochopí on vůbec někdy něco?

0 0
možnosti
ZH

Klídek, pánové. Vždyť jde o srandu. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^to se vám fakt povedlo;-DR^

0 0
možnosti
PL

P90e97t62r 76L73a96n94g73e95r

15. 10. 2018 6:03

Moc hezké a vtipné

0 0
možnosti
VO

No já bych tedy spíše předpokládal, že velcí živočichové by měli být rádi, že je ta odstředivá síla na rovníku nadnáší trochu více, než jinde. :-)

0 0
možnosti
ZH

Měl jsem původně v úmyslu napsat, že na rovníku by je to mohlo vystřelit do vesmíru, ale pak jsem usoudil, že by to bylo už moc okaté. :-)

1 0
možnosti
MS

Velryby vědí, na co si dát pozor. Zřejmě znají vtipy typu

Přijde chlapík s pěkně rozbitou hlavou k doktorovi, doktor na něj: - Copak se vám, stalo? - Ale takhle stojím a najednou proti mě raketa a prásk přímo do hlavy. Oklepu se a najednou prase a prásk přímo do hlavy. Otevřu oči a proti mě kůň a řach do hlavy. Padl jsem na zem. Vstávám a najednou lokomotiva a prásk přímo do hlavy. Strašný rány! - Raketa, prase, kůň, lokomotiva, - brblá si doktor a vypisuje původku na psychiatrii, - bylo tam ještě něco? - Jo, pak přišel nějakej chlap a ten kolotoč vypnul!

7 0
možnosti
WW

R^ jo, to bude ono.

0 0
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli