Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BV

Vyjádříte se, PANE HLINKO, jak jsem vás již dříve opakovaně žádal, k tomu vašemu výroku ve zdejší diskusi, a sice že muslimové mají hledat azyl jen mezi muslimy? - tzn. že když hledá muslim azyl mezi nemuslimy, nejedná se proto, podle vás, o uprchlíka, ale migranta a nemá tedy nárok na azyl - myslel jste to tak? Pokud ano, vysvětlíte to, nebo před tím budete i nadále strkat hlavu do písku?

0 0
možnosti
BV

Jinak řekl bych, že v kontextu tohoto blogu stojí za přečtení např. tento velice výstižný text:

http://www.archeologiezla.cz/2018/01/29/blog-utopie-i-dnes-laka-ale-ma-krvave-stiny/

0 1
možnosti
BV

Copak, že jste tomu, pane Lauere, dal mínus? Že by "syndrom potrefené husy"?

0 0
možnosti
BV

"Čacký junák s pohledem upřeným do dáli", hmmm......... to mnohé vysvětluje...

0 1
možnosti
RL

Mám dojem, že pan Halík volá po tzv. patologickém altruismu, ovšem nechce ho páchat on sám osobně, on sám zjevně není ochoten vzdát se svého materiálního pohodlí, avšak moc rád by k páchání patologického altruismu přesvědčil všichny ostatní, zatímco on by za to sbíral uznání.:-)

0 1
možnosti
BV

Jak jste na to přišel?

A četl jste vůbec to Halíkovo kázání? Nebo si jen "přisazujete" na základě přečtení tohoto blogu demagoga Hlinky?

0 1
možnosti
BV

Mimochodem, pane Hlinko, pochválil jste náležitě Bureše za ty jeho výroky o nepřijetí ani jednoho uprchlíka, se kterými pan Halík v tom svém kázání, které vy zde kritizujete, zřejmě polemizoval? (On tedy Bureše přímo nezmínil, řekl jen >>Nedávno opět zaznělo z úst vrcholných politických představitelů naší země: "Nepřijmeme vůbec žádného uprchlíka, a to ani několik desítek, jak jsme o to byli požádáni"<< - ale domnívám se, že to byla přímá reakce na ten Burešův výrok.) Tak já jen jestli jste za to Bureše aspoň pochválil.

Psal jste o "demagogii Tomáše Halíka". Já nic demagogického v tom jeho kázání nezaznamenal - naopak považuji za vrcholně demagogický ten Burešův výrok. A vaši kritiku pana Halíka, samozřejmě. Nicméně - jste alespoň v té své demagogii natolik konzistentní - a pochválil jste Bureše za ty jeho výroky, zajisté lahodící vašim uším?

1 1
možnosti
ZH

Ušetřete mě prosím vašeho bipolárního vidění a nesnažte se mi sem nacpat toho sedmilháře a podvodníka Bureše. Co si myslím o něm jsem napsal v jiných článcích, přečtěte si je. Ostatně ta vaše jednoduchá bipolarita vidění může i vysvětlovat, proč nenacházíte žádnou demagogii u Halíka. A že je jí tam víc než dost...

2 2
možnosti
BV

1/2

Odpovídám zde jedním příspěvkem (resp. musel jsem to rozdělit na příspěvky dva, nevešlo se to do max. 2000 znaků) na více předešlých příspěvků pánů Hlinky a Buriana:

Řekl bych, že se snažíte překroutit Ježíšovo učení podobně, jako se snažili zákoníci a farizeové zkoušet Ježíše, aby ho mohli obžalovat:

>>Ježíš však odešel na Olivovou horu. Na úsvitě přišel opět do chrámu a všechen lid se k němu shromažďoval. On se posadil a učil je. Tu k němu zákoníci a farizeové přivedou ženu, přistiženou při cizoložství; postaví ji doprostřed a řeknou mu: "Mistře, tato žena byla přistižena při činu jako cizoložnice. V zákoně nám Mojžíš přikázal takové kamenovat. Co říkáš ty?" Tou otázkou ho zkoušeli, aby ho mohli obžalovat. Ježíš se sklonil a psal prstem po zemi. Když však na něj nepřestávali naléhat, zvedl se a řekl: "Kdo z vás je bez hříchu, první hoď na ni kamenem!" A opět se sklonil a psal po zemi. Když to uslyšeli, vytráceli se jeden po druhém, starší nejprve, až zůstal sám s tou ženou, která stála před ním.<<

Je to věcí vaší volby - máte zřejmě pocit, že jste oprávněni hromadně odsoudit všechny uprchlíky. Jiní lidé, včetně pana Halíka a mě, to vidíme jinak než vy - drtivá většina těch lidí prchá buď před válkou, násilím nebo bídou - a proto váš soud, že se jedná o "invazní armádu" nesdílíme. Ať tak či onak, konečné slovo bude mít zajisté náš Pán Ježíš Kristus - a zda vám řekne: "Výborně, odhalením a následným zničením muslimské invazní armády jste vykonali skutek lahodící mému srdci a proto vítejte v království nebeském" - anebo zda vám řekne: >>Hladověl jsem, a nedali jste mi jíst, žíznil jsem, a nedali jste mi pít, byl jsem na cestách, a neujali jste se mne, byl jsem nahý, a neoblékli jste mě, byl jsem nemocen a ve vězení, a nenavštívili jste mě. ... A půjdou do věčných muk, ale spravedliví do věčného života.<<

... pokračování příspěvku ve vlákně... :

0 0
možnosti
BV

... pokračování předešlého příspěvku (2/2)

- čili dnes je to jen na nás, jak se chováme, resp. budeme chovat - ale až přijde poslední soud, bude již pozdě naše hříchy a jednání proti našemu Pánu napravovat. Musíte si asi být, ti z vás, kdo věří v Ježíše Krista, hodně moc jistí, že máte pravdu (takové to vaše "hlásání toho jediného správného názoru", co naprosto pokrytecky předhazujete svým oponentům, přestože s vašich příspěvků to "hlásání jediného správného názoru" trčí jak "sláma z bot"), když zjevně nemáte ani tu nejmenší obavu z toho, že vaše skutky zde na zemi nezpůsobí konečný "verdikt": "A půjdou do věčných muk, ti kdo se mě neujali."

0 0
možnosti
BV

A není spíše demagogií psát o "muslimských invazních vojácích"? Lidé jsou různí - pro vás a vaše přívržence zřejmě ne, pro mě ale velmi silně.

A zajisté si i uvědomujete, že když používáte takovéto výše citované slovní obraty, vyvoláváte jimi v lidech strach a nenávist. A ve vašich přívržencích tu nenávist ještě tím víc stupňujete. Tak to prostě je - to neokecáte (i když je mi jasné, že nějakou "okecávačku" na to jistě máte "v pohotovosti" a zřejmě ji i použijete - ale bude to jen "okecávačka"). Čili tak to prostě je. Zbývá tedy jen motiv, proč to děláte. Řekl bych, že jsou dvě možnosti: Buď jste tak neuvěřitelně hloupý, že máte pocit, že tím "zachraňujete svou vlast". Anebo zcela vědomě přiléváte olej do ohně - a nesete tak svůj díl odpovědnosti za každé násilí, které toto vaše vyvolávání nenávisti případně přinese.

1 0
možnosti
ZH

Víte, jaký je rozdíl mezi uprchlíky a invazní armádou? Ve složení. Typický uprchlíkem je žena, dítě, nebo starý člověk. Mladý zdravý muž zůstává a snaží se dát ve své domovině věci do pořádku, aby se uprchlíci mohli vrátit. Nebo se zapojí do akcí sousedních států, a pomáhá dát ve své domovině věci do pořádku s jejich pomocí. Jestliže však mezi příchozími drtivě převládají zdraví muži ve vojenském věku, bez zájmu o návrat, vždy to byla, je a bude invazní armáda.

Můj motiv: chci, aby tato země patřila mým potomkům, ne následovníkům masového vraha a teroristy Mohameda. Klidně si můžete myslet, že jsem hloupý. Já mám naopak za hlupáky všechny různé vítače muslimů atp., protože ani netušíte, co činíte.

3 1
možnosti
MP

No...milý čacký hochu s pohledem upřeným do dáli " , jak píšete, byl byste ochoten přijmout muslimy , muže , ženy, děti se zemí válčících, kterým by šlo o život ? Myslíte si, že Angličané, Němci, Francouzi, Švédové, Finové, Dánové, Rakušané, Norové,Belgičané, Španělé, Portugalci atd jsou jenom bandou pitomců, kteří nevědí co činí ? A my , Slovensko , Polsko Maďarsko, jsme chytří Jurové, kteří s pohrdavým úsměvem hledí na ty hlupáky, kteří podle nás si řežou vlastní větev ? Nepopírám, že k těmto" hlupákům" mám sympatie.Vlády těchto zemí i s lidmi z těchto zemí prokázali lidskost, a to tím větší, že si bezpochyby uvědomují jistá rizika, která tato rozhodnutí přinášejí.Samozřejmě, že postup EU měl být poněkud jiný. Žádné téměř otevřené hranice, selektivní výběr, kontroly, i jiná řešení.Myslíte si, že 2000 imigrantů z těchto zemí, které jsme se zavázali příjmout, by nám obrátilo republiku vzhůru nohama ?A lhář prof. Halík ? Nebuďte směšný,

2 15
možnosti
ZH

Zapomeňte na slovo přijmout, a pojďme se bavit o pomoci. Pomoct ano. Přijetím muslimů do své země nikomu nepomáháte, jen zakládáte na další zlo. Ve Francii, Švédsku atp. už plody této hlouposti vidí.

Lži Halíka jsem jasně ukázal. Ty lži jsou tak průhledné, že je může nevidět jen zaslepenec.

4 1
možnosti
JS

Tací jako Halík žijí v jiném světě odtržení od reality zasažení vlastní nadřazeností .

21 1
možnosti
JL

Inteligentní výsměch je lepší než hloupý, prof. Halík si prostě hraje na moralizátora a proroka a má s tím problém, nevím proč...času jako penzista má dost, peněz má dost, mohl by se nad problematikou lépe a hlouběji zamyslet. Tak například jeho "skanzen etnické čistoty" - zašel jsem v neděli do břevnovské hospody, tedy do čtvrti ryze české, a tam přišla bílá matka s černošským dítětem - nikdo dítě nevyhnal, neplival na ně a nic ošklivého mu neudělal. Brali ho jako jakékoliv jiné dítě. Nezájem... Kde jsou prosím ti xenofobové? Dále jen v mém příbuzeneckém okruhu, a to jsme Češi zcela nekosmopolitní, máme dva cizince - jeden synovec si vzal Vietnamku a má s ní dvě děti! Další "cizinec" je poloviční Súdánec, protože jeho česká matka ho měla ještě za komunistů se súdánským mužem a tento její syn vyrostl v Čechách, je z něj český patriot, doopravdy a žije s mojí příbuznou, která ho miluje.. A tak by bylo možno pokračovat. Prof. Halík prostě blbne. Snaživě blbne, je za to placený. A pokud to dělá z křesťanské víry - dobře, a vskutku, ať jde sám příkladem a nastěhuje si k sobě pár černochů nebo černošek, jak je mu libo. Uvidíme, co řekne pak. Mohl by požádat ́=CT, aby o tom natočila reportáž.

21 1
možnosti
ZH

Podstatným rysem křesťanství je jít osobním příkladem, nikoliv moralizování jiných. Mám vážnou obavu, že ten osobní příklad Halíkovi moc nejde. :-)

16 1
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli