Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chutnala mi vzdycky. Ale uz jem ji nejedl asi 25 let. A kvuli cukrovce bych ji asi uz nikdy nemel jist.

0 0
možnosti

To je ale krásné povídání, krupicovou kaši miluji dodnes, stejný postup, jen kakao místo skořice.

0 0
možnosti

S kvalitním kakaem bych to asi také dal, ale za komoušů prostě v normálním obchodu nebylo... :-/

0 0
možnosti
Foto

Musela jsem si k Vám "odskočit", protože krupička je nejen pro mne pohádka mládí. ;-)Díky za připomenutíR^

1 0
možnosti

Odskočit? To zní jako - vyčůrat... ;-D

1 0
možnosti

R^ Kasi si obcas delam, davno jsem experimentalne zjistil presne kolik polevkovych lzici krupice do 1/2 litru mleka. To tam dam za studena a pomalu zhrivam za staleho michani. Poridil jsem si specialni kastrol se silnym dnem - vysledkem je pokazde perfektni kase. Ani husta, ani ridka.

1 0
možnosti

Já to dělal od oka - podle toho, kolik uvízlo krupiček na vypouklé straně vařečky při míchání. Každopádně jsem zjistil, že rychlorecepty kaši škodí. Později při vaření piva jsem zjistil proč - při určité teplotě se škroby mění v cukry a při tom je spěch nežádoucí. V krupičce sice zcukří málo škrobů, ale i to udělá ze škrobové hmoty chutné jídlo.

0 0
možnosti
Foto

R^ Karma. Krupicovou kaši jsem taky miloval. Maminka ji dělala přesně tak jak píšete. Po letech, jsem se k ní chodil učit, jak se co pořádně vaří, protože za a) měl jsem děti, za b) mně vaření bavilo.;-) A tu chuť při čtení článku cítím. Pavlov by ze mně měl radost... ;-D Mňam.

3 0
možnosti

Copak krupicova kase,

ale krupicovej nakyp, ale ten jsem si mohl prat jen k narozeninam, protoze byl moc pracnej.

0 0
možnosti

Člověče, já to otevřela ze zvědavosti, co to je za dílo... a vy jste ve mně vyvolal ale naprosto příšernou chuť na poctivou krupičnou kašu! Já snad zítra nakoupím krupici a o víkendu si k tý plotně stoupnu... :-)

7 0
možnosti

;-D;-D Sugestivní, co? Však jsem se taky snažil! ;-D

6 0
možnosti
Foto

Úplně přesná vzpomínka mé dětství.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli