Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Buďte rád, že se do toho ještě nezamíchala Správa CHKO.

Památkáři nařídili mému známému, že okna historického objektu musí natřít jistým odstínem barvy. Ten ovšem neexistuje a nikdo ho nevyrábí.

Že Vy jste podal žádost v upatlané obálce, ve které chybělo dostatek pádných "argumentů"?

1 0
možnosti

Ano, žádné pádné "argumenty" jsem nepřidal. Problém je v tom, že už na samém začátku, kdy jsem se šel "jen" zeptat na to, jak mám podat žádost. Bez pádné argumentace se to celé zvrhlo v nechutnou frašku.

0 0
možnosti

Svatý boj má mnoho tváří. Od J.Husa, přes zářné zítřky až po boj s úřady ... Vaše aréna je Hygiena - moje Stavební a hlavně Památkáři ! Dovzdělal jsem se a objevil i pojem Radon ! Zedníče, investore ihned ustupte - Hle, zvláštní pískovcový kámen okolo vstupního portálu ! Natřete tři pruhy barev jako výběr budoucí fasády ! MY, si vybereme ! ... Už mám - pojďte vybírat - Neotravujte, čerpáme 1 měsíční úřední lhůtu ... Pomóóc ... Hygienici a Památkáři - Spojte se ! ... :-)

1 0
možnosti

Dovzdělávám se průběžně a zjišťuju, že stav našeho úřednictva je prostě katastrofální.

2 0
možnosti

Hygiena,to je kapitola.Vedle miliardová firma řeže denně plechy autogenem na dvoře a já se dvěma zaměstnanci jsem se musel vyplatit za to samé(občas řezání),jinak řezání jen s filtrací(venku nereálné).Hygiena je schopna zničit jakékoliv podnikání.

0 0
možnosti

No, na druhé straně si říkám, že je svým způsobem "dobře", že mi to zničili už v samém počátku. Pokud by to udělali za plného provozu fungující firmy, bylo by to na mašli. Pro příští díl mám připravenou chuťovku, jak dokáží překroutit i vlastní rozhodnutí.

0 0
možnosti
Foto

Prostě s vámi stát zametl tak nehorázným způsobem, že to vidí i slepý. Jen abyste za čas nepřipustil, že vlastně měli pravdu. R^

0 0
možnosti

No, úředníci by to takto velmi rádi viděli taky. Jenže když si s nimi člověk delší dobu dopisuje, dodají nakonec potřebné důkazy sami.

0 0
možnosti

možná je nejlepší takovou potravinářskou výrobnu nejdříve konzultovat právě s hygienou a nechat je, at samy namalují, kde má být džez, kde umyvadlo, kde špinavý a kde čistý provoz atd., a ať řeknou, co vše tam podle závazných hygienických předpisů má být. Pokud stavební úřad chce, aby byl předložen projekt namalovaný projektantem, nechť to zpracuje podle návrhu hygieny. Myslím si ale, že jednoduchý projekt by měl mít stavebník možnost si namalovat sám, není na tom nic složitého. Ani projekt vzduchotechniky u malých provozů není nic složitého. A celé řízení by uspíšilo, kdyby si razítka od všech ostatních - elektro, plyno, voda atd. - zajištoval úřad sám tak, jak to navrhuje Babiš.

0 0
možnosti

Však jsem psal, že projekt s hygienou konzultoval gastro projektant. Jak vidno, hygienici jsou nekonzistentní, pokaždé si vymýšlejí něco jiného. Proto jsem přesvědčen, že tento úřad je prolezlý korupcí skrz naskrz.

Jinak s tím, že by si úřady měly získávat samy další potřebná razítka, přišel dávno před Babišem někdo jiný (myslím, že ODS). Babiš to jen opsal, protože to je lákavé téma.

4 0
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli