Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Já to dělala taky, ale kapesník jsem jim namočila o jejich jazyk - nasliň si to! No a pak jsem šůrovala:-)))

0 0
možnosti
ZH

Fuuuuj. Oslintávat cizí kapesník...

0 0
možnosti
Foto

A kruci, zrovna nedávno jsem to udělala a to to dítě ani nebylo moje! ;-D

A přesně v ten okamžik jsem zavzpomínala, jak jsem to jako malá taky nesnášela ;-D:-)

2 0
možnosti
ZH

Je mi to sice líto (no, vlastně to píšu jen jako klišé, abyste se necítila jako úplný vyvrhel), ale nezbývá, než vás exemplárně popravit.

0 0
možnosti
VJ

Abyste se z toho nepotento.

0 0
možnosti
KN

To opravdu ještě dnes někdo dělá ? V době, kdy se dají nosit v kabelce vlhčené hygienické kapesníčky ? To vidět, tak se asi pobliju za to dítě :-/

1 0
možnosti
JN

To máte těžké, někteří lidé stojí před rozhodnutím, jestli koupit balíček ubrousků nebo krabičku cigaret. Obojí si dovolit nemohou.

1 1
možnosti
ŠM

svatá pravda! ještě teď po letech se mi dokáže zvednout žaludek.....a svaly v obličeji se stáhnou do šíleného úšklebku....

2 0
možnosti
Foto

Fuj, ještě dnes to cítím, a to už je to přes padesát let. A to naše maminka byla tak hodná, že ten kapesník nechávala naslinit nás :-)

0 0
možnosti
Foto

To mne minulo. Mne máma třela nasucho. Ty tváře jsem měla červené jako by mi nafackovala.

0 0
možnosti
JN

Musím prohlásit, že v době mého útlého dětství (je mi 55) byla moje maminka natolik moderní, že k pucování dětí kapesník nepoužívala.

Na každý výlet s sebou vždy přibalila malý ručníček a mokrou žínku zabalenou v igelitovém sáčku. Ale prozradím vám, že utírat obličej žínkou, která se půl dne pařila v igelitu, taky není nic moc.

3 0
možnosti
Foto

;-)R^Ode dneška se na to zaměřím a začnu sledovat;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli