Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

Jde o to, že ryba smrdí od hlavy a tady se táhne hnusný pach od jednoho agenta STB, kterého bolševici učili, že je třeba řádne zatočit s kulaky .

Dovolte mi vložit citát ze kterého až mrazí :

,, Při likvidaci podnikání měli komunisté jednoduchý a jednoznačný cíl, ale u zemědělců byla tato úloha komplikovaná. Bylo tedy nutné nepřítele najít, pojmenovat a zničit. Kulak byl ekvivalent pro třídního nepřítele. Kdo se nepodřídil diktátu strany, diktátu politicky uvědomělých, byl ocejchován a zbaven práv a majetku.,,

2 0
možnosti
ZH

Historie se točí ve spirále...

0 0
možnosti
RK

Ten pořad jsem taky viděl a nevěřil vlastním očím, jenomže, je možné tomuto "řediteli" zazlívat jeho zvrácené názory, když jeho šéf už dlouho vykřikuje že tady "všetci kradnů". Pro Babiše je to určitě ten správný člověk!? Jinak to ale připomíná padesátá léta, kdy kdejaké tupé ho..do ale s "plackou" rozhodovalo o bytí či nebytí stovek lidí. Je to hnus Velebnosti!

11 0
možnosti
ZH

Ano, je nejen možné, ale i NUTNÉ mu to zazlívat. Takto se státní úředník prostě chovat NESMÍ a pokud mu to dovolíme, jsme tupci hodní porážky a soustavného okrádání.

7 0
možnosti
Foto

To je nehorazný přístup. Připomíná mi to aféru kolem soc. minstra Mládka. Je to takový postoj k podnikateli jako ke sprostému podezřelému.

Takhle nějak postupovali komunisti v padesátých létech.

Vám, pane Hlinka, karma.

Vím, že to zlehčuji, ale o té presumpci viny je pěkný vtip o starém bačovi, kterého chtějí zavřit za to, že má doma destilační přístroj na výrobu alkoholu.

Bača chce být zavřený v tom případě i za znásilnění. Ve vašem věku? Směje se policajt. Bača na to - no veť, mám přece přístroj!

3 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
OK
PT

P94e20t73r 49T75o20m49e59k

28. 4. 2017 17:33

Měl jsem stejné pocity a žasnu, že něco takového může sedět na tak odpovědném místě. Pro mne je to zločinec.

10 0
možnosti
Foto

Tak přesně toto mne napadalo, když jsem ten jeho ubohý výstup v TV viděla a nevěřícně jsem kroutila hlavou. Nenapsala bych to lépe. Vám karma jak hrom!

9 0
možnosti
Foto

Můžu už Vám poslat ten šampus? Nebo jak to vidíte s těmi Vašimi interpelacemi. ;-)

Jinak za každý takový pokus Vás chválím, jen mám za to, že k tomu abyste byl vyslyšen musíte použít jejich systém politických stran a i tak to nebude jednoduché.

9 0
možnosti
ZH

Šampus mi samozřejmě můžete poslat i mimo slib, v takové iniciativě vám nemohu a ani nechci nijak bránit. ;-D

Jinak takovéto iniciativy celkem fungovaly i za komoušů - když dostávali kvůli něčemu větší množství rozhořčených dopisů a stížností, taky na to úplně nekašlali.

Jinými slovy - dost záleží na tom, zda se jedná o osamocený výkřik do tmy, nebo se připojí další lidé...

7 0
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli