Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z30b76y87š90e66k 42H82l20i57n72k85a 3831183850833

Však takto jsem to myslel - stát nedostane ani těch pár stovek. Pokud se nejedná o důchodce, pak doplácejí i zdravotní a sociální pojištění - a to jsou už větší sumy.

0/−1
19.12.2016 13:02

R78a26d27i41m 91K34a42l18a11s 2130266232491

Já bych moc prosil, aby když už někdo vytváří analogie... vytvořil analogii odpovídající.

Protože to, co pán popsal, vztaženo na návštěvu restauračního zařízení znamená pouze to, že někteří lidé utečou bez placení.

A zatímco potrestaných černých pasažérů bylo a je bezpočet... Ti co chtěli šidit v pohostinství fungovali v pohodě dál bez větších problémů...

To jen tak mimochodem.

Ano, EET asi není nejlepší nástroj, ale časem by měla být jakákoliv nerovnost odbourávána. Protože tady jistě bylo dost těch, kteří vykazovali čestně a pak také dost těch, kteří si něco nechávali domů a těm druhým svými cenami vytvářeli konkurenci, s níž bylo obtížné bojovat... A že hospody zavíraly už i v minulosti, protože se neuživily, nebyl také ojedinělý jev.

Přežili Ti, co byli šikovní a poctiví a přežili i vlci, kteří teď koušou kolem sebe. Ale místo vlka tady už v minulosti mohl být v řadě případů i poctivec. A na to se tak nějak zapomíná...

+1/0
19.12.2016 10:56

Z42b17y18š42e42k 28H47l85i29n65k21a 3881883260923

Mnoho lidí si spočítalo, že zaplacená pokuta při chycení revizorem je celkově menší, než poctivé placení jízdného. Tak vesele jezdí načerno. To je ekvivalent k těm hospodským. To jen tak mimochodem.

Hospody zavírají z celé řady důvodů - majitel to neumí, špatná poloha, atd. Z těchto důvodů budou vznikat a zanikat hospody stále. To je problém majitele a je v pořádku, že to tak je.

Horší situace je, když podnikatel skončí proto, že už má plné zuby státní buzerace. Tím nemyslím to, že ho stát načapá při krácení daní, ale situaci, kdy podnikatel přiznává vše dle zákona, ale stát na něj uvaluje různá břemena (jako třeba EET) a za i drobné opomenutí ho pokutuje. Říká se tomu překážky v podnikání a stát, namísto aby překážky odstraňoval (jak Babiš kdysi sliboval), naopak přidává další a další.

0/−1
19.12.2016 11:25

O59n98d24ř67e89j 93H67o68r82á32k 8949284501

Sice nesmyslná analogie, ale proč ne, když troubů, kteří něčemu takovému zatleskají, se najde vždycky dost.

0/0
19.12.2016 8:27

A60d70a59m 74B17í49l11e56k 4686684701677

dokonalé R^:-)

0/0
19.12.2016 7:54

M52i75l70a82n 83Z22a53d48r23a51ž88i24l 3377960564

Nezlobte se ale ne. Uplne vazne NE ! Mate pravdu v analogii s revizorem a neplaticimi zakazniky, zbytek je nesmysl. EET nijak nemonitoruje Vas pohyb (oproti Vasemu Androidimu telefonu,kde o tom ani nevite a nevadi vam to) Dopravni podniky se snazily resit dany problem tak, ze se melo platit u ridice (nastup prednimi dvermi a zaplati kazdy). Nikdo tenkrat neprotestoval, ze je to problem kvuli par cernym pasazerum. Kazdy kdo chtel autobusem, bud nastoupil a zaplatil a nebo sel pesky. A tady je to stejne.

V dnesni dobe je pomorne absurdni, ze Vy jako podnikatel si vedete ucetnictvi v elektronicke podobe aby jste vyprodukoval papir, ktery pak prinesete na fin. urad, kde nejaka pani prepise Vas papir do elektr. podoby. Vysledky ekonomiky jednou za pul roku a to jeste hruby odhad.

On-line sluzby a sluzby v cloudu funguji. Bezi na nich dneska cely internet. Nevidim jediny duvod proc by na nich nemohla fungovat financni sprava.

EET neprinasi nic noveho. Kazdy podnikatel ma a mel vzdy povinnost svoje trzby evidovat (nerozumim tomu proc se najenou vsichni divi) a mel je povinnost archivovat 5 let (v papirove podobe) pro pripadnou kontrolu v plnem zneni !

Presun zamestananci z evidencni cinnosti na kontrolni je pozitivnim krokem. Nevidim nejmensi duvod proc bychom meli z nasich dani platit uredniky, kde jejich jedinou cinnosti je prepisovani cisla z lestra do lejstra. Jsou zamestnanci fin, uradu. Jejich prace je vybirat dane a vybirat je od vsech tak jak to uklada zakon a kontrolovat ze se dany zakon dodrzuje.

+3/−1
19.12.2016 7:40

J82a17r93o74m52í33r 78K26r45á43l 4260709474649

Máte to nějaké pomotané. EET přináší něco nového, co navíc s účetnictvím moc nesouvisí.

0/0
19.12.2016 8:23

M31i98l34a16n 27Z87a47d98r98a22ž64i51l 3517780764

Prosim Vas a co to je ? Co je to nove ?

+1/0
19.12.2016 8:35

J86a47r30o67m36í59r 66K54r41á72l 4210699674769

Vy nevíte, jak pracuje EET ? 8-o

0/0
19.12.2016 8:40

M18i40l87a73n 32Z77a18d72r52a88ž42i34l 3837820864

Lidi co vetsinou nemaji zadnou odpoved schovavaji svoji neznalost za otazkami, kterymi se snazi naznacovat ze druha strana je "blba". Zkuste mi prvne odpovedet co je na tom tako noveho a muzeme diskutovat dal.

0/0
19.12.2016 8:44

J56a64r85o79m26í33r 77K73r28á68l 4860449614139

EET nijak nenavazuje na účetnictví, je to jen další nesmyslné řešení, jak zamaskovat neschopnost MF a FÚ. A ptám se proto, že se mi zdá, že opravdu o EET moc nevíte.

0/0
19.12.2016 8:52

M47i90l38a80n 53Z67a48d52r81a82ž12i68l 3557590554

Bližší podmínky pro vedení jednoduchého účetnictví upravuje § 13b novely zákona o účetnictví.Účetní jednotky v jednoduchém účetnictví vedou účetní knihy, které měly povinnost vést :1. Peněžní deník – zaznamenávají se v něm informace o peněžních prostředcích v hotovosti a na účtech, skutečné příjmy a výdaje v účetním období a průběžné položky (tj. převody mezi bankou a pokladnou a naopak).2. Kniha pohledávek a kniha závazků – slouží k evidenci přijatých a vydaných faktur, odvodu na OS.3. Pomocné knihy o ostatních složkách majetku: a) - přehled o majetku a závazcích b)- přehled o příjmech a výdajích

A to je bavime o jednoduchem ucetnicvi. Co je tedy to nove ? To ze to je ted on-line ? To uz melo bejt davno. Protoze vedeni takovychto veci off-line a na papire aby to pak nekdo prepsal z PC do papiru a z papiru do PC je absolutne absurni !

0/0
19.12.2016 8:41

J45a57r50o92m11í52r 40K85r85á84l 4880609754119

Nové je to, že EET nemá návaznost na účetnictví a v některých věcech jde proti němu. FÚ má dost prostředků k tomu, aby dokázal zjistit, zda podnikatel krátí daň. A nevidím důvod, proč by mělo ministerstvo maskovat jeho neschopnost nějakou diletantskou nadstavbou. Už na několika případech jsem se přesvědčíl, že stav EET ve firmě nesouhlasí s údaji na MF. A to nedošlo k žádným výpadkům. Pokud se liší počet plateb u cca dvou stovek účtenek jedné firmy, jak mám věřit tomu, že EET funguje ?

0/0
19.12.2016 8:49

M93i15l54a39n 98Z33a30d54r88a31ž78i49l 3657350154

Nemam informaci o tom ze EET nesouhlasi s udaji na MF. Pokud tomu tak je, tak je to velky problem. To uznavam ! V takovem pripade je ten cely system postaveny na hlavu. Je otazkou zda je to chyba (docasna, ktera se odstrani) nebo je to problem celeho EET. Osobne verim tomu, ze se jedna o vyjjimku. Resil jste to s fin. uradem ? Porad ale trvamna tom, ze EET z pohledu ucetnicvi neprinasi nic noveho. Presto ze Vasemu argumentu verim, porad doufam ze nejsme jako stat az takovi IT pitomci.

0/0
19.12.2016 8:55

J35a58r83o34m91í44r 65K27r87á12l 4570119424869

Pokud je v EET evidováno jen část toho, co na syntetickém účtu v účetnictví a naopak jsou tam věci, které s tím účtem nesouvisí, je to problém. Např. platby kartou, rozdíl v evidenci tuzérů (v EET nejsou, ale do příjmů je započíst musíte), reklamace, atd. Pitomci nejsme, to jsou jen autoři toho EET. Na školení o EET byla řada upozornění od účetních, že tudy cesta nevede, ale je to jak s těmi perlami a sviněmi. :-/

0/0
19.12.2016 11:52

J86a52r25o18m66í95r 97K22r17á79l 4570619404139

A že ani údaje EET v provozovně nesouhlasí s těmi na MF jsem se přesvědčil na vlastní oči.

0/0
19.12.2016 11:53

Z21b93y77š31e84k 95H63l15i49n93k49a 3951683560693

Zjevně je nutné stát žalovat za poškozování podnikání a náhradu škody - i zjišťování nesrovnalostí něco stojí. Mlčením a čekáním se tento průšvih nevyřeší.

0/0
19.12.2016 11:59

Z14b16y87š63e37k 11H29l31i47n33k48a 3271823420743

Vedle, měla to být odpověď na jiný příspěvek. :-)

0/0
19.12.2016 13:03

Z67b94y46š53e20k 18H54l95i70n38k75a 3921733920333

Zase vedle... No nic, už na to peču...

0/0
19.12.2016 13:16
Foto

V69á41c91l71a22v 39C60h91u83c43h16m86a 6885671578946

Vy jste dobrej mimoň. Ostatně jako většina obhájců EET. Jednoduché účetnictví se nevztahuje na podnikatele a to už poměrně dlouho. ;-D;-D;-D

0/0
19.12.2016 13:29

J43a83r11o70m11í78r 85K23r94á45l 4210519194269

Jen se to jmenuje "daňová evidence". Ale jinak je to nemlich to samé. Dnešní "účetnictví" je bývalé "podvojné účetnictví".

0/0
19.12.2016 16:00

Z91b74y34š76e94k 72H33l18i48n51k97a 3621533800963

Daňová evidence je ještě jednodušší, než jednoduché účetnictví.

Příklad malého hospodského, který je OSVČ, není plátcem DPH (což je opravdu malá hospoda, typicky na vesnici) - ten vede daňovou evidenci. Jeho účtování vypadá následovně. Před otvíračkou nakoupí, co bude na ten den potřebovat. Zpravidla pivo, nějaké buřty, tláču, cibuli, pečivo, něco na úklid. Neřeší účtenky, k ničemu je nepotřebuje. Před otevřením spočítá, kolik má v peněžence. Pak otevře, věnuje se hostům, kasíruje. Po zavření opět sečte obsah peněženky, odečte to, co měl na začátku, vystaví doklad o příjmech za ten den a jde spát. Na konci roku pak sečte příjmy za celý rok, uplatní náklad 80% a je hotov.

EET mu to celé zkomplikuje a nesmyslně prodraží. Navíc bezdůvodně, protože stát na takovém hostinském ani nemůže získat korunu navíc. Hostinský má teď plnou hlavu toho, že musí mít kasu, internet (před tím nemusel), hlídat si sebemenší chybu při vydávání účtenek, jinak dostane pokutu. Nikdo se pak nemůže divit, že takový hostinský hospodu raději zavře. Totéž bude v dalších vlnách v případě malých obchůdků a řemeslníků.

0/0
19.12.2016 16:28

J77a92r13o85m94í68r 15K84r34á74l 4730979174709

Pokud to je tak malá hospoda, že není plátce DPH, pak ano. Ale takových moc není.

+1/0
20.12.2016 7:39
Foto

V51á38c80l16a69v 47C69h75u46c58h40m12a 6685581338756

To se dost podstatně mýlíte, protože v jednoduchém účetnictví se na vás vztahuje zákon o učetnictví se vším všudy s předepsanou formou vedení účetních záznamů, kdežto daňovou evidenci si můžete dělat podle svého a zákon o účetnictví se na vás vztahuje jen velmi omezeně.

+1/0
19.12.2016 18:00

J38a54r76o73m52í47r 57K96r37á29l 4230809314909

Mýlíte se Vy. FÚ při kontrole vyžaduje evidenci nákladů kvůli DPH stejně, jako v jednoduchém. Musíte vést i záznam o pohybech skladu. Takže zjednodušení jen pro nějakou babku s kopou vajec, pro plátce DPH nikoliv.

0/0
20.12.2016 7:37
Foto

V98á13c28l32a24v 75C33h64u45c20h54m49a 6215951258566

Vy jste asi nikdy podrobně nečetl zákon o účetnictví a zákony o dani z příjmů a z přidané hodnoty, ne tak ještě daňový řád, viďte?

Ono je občas docela dobré vnímat možné právní důsledky odlišných povinností a odlišného postavení poplatníka a účetní jednotky.

A fakt by mně zajímalo, kde se podle vás mýlím, když jste nic z toho, co jsem napsal, nevyvrátil.

0/0
20.12.2016 19:18

Z97b39y47š75e44k 71H38l57i46n75k98a 3361383950933

EET váš pohyb naopak důsledně monitoruje - sice ne fyzický, ale finanční.

Normálně využiju on-line službu v situaci, kdy se pro to rozhodnu - tedy dobrovolně. A také mi musí taková služba přinést nějakou výhodu. EET je povinné pod hrozbou drakonických sankcí a stát povinným subjektům neposkytl žádnou protislužbu. To je velmi nemravné.

V hospodě nebo obchodě nemusí mít prodejce evidovanou každou jednotlivou tržbu. V podstatě stačí i to, když si hostinský zjistí před otvíračkou stav peněženky, po zavíračce spočítá celkovou tržbu za ten den a na tu vystaví jeden doklad. EET tento způsob boří.

V souvislosti s EET nedochází k žádným přesunům. Člověk by očekával, že se aspoň sníží stav úředníků, protože velká část kontrol může proběhnout automaticky. Omyl, stát nabral další úředníky.

0/−1
19.12.2016 10:17

V32l28a49d30i20m87í87r 37M42o75r34a36v53e59c 3768240913603

Naprostý souhlas :-) A karma. A za mě veliká.

0/0
19.12.2016 6:55

P27a74v73e68l 34N74o52v15á87k 4843478415611

Analogie úplně mimo. Pasažéři si nijak nekonkurují. Teze, že o co někdo zaplatí min, o to jiný zaplatí víc, taky nefunguje, protože jde o dotovaný byznys. Atd.

0/−1
19.12.2016 2:30

Z36b87y73š77e50k 84H67l29i61n75k20a 3971553330823

Konkurence pasažérů v tomto případě není předmětem článku. Článek je o vztahu poskytovatel služby - klient. Stát je vůči občanům poskytovatel služeb, občan je klientem. Daňový poplatník pak služby státu platí. Případné dotace do MHD jsou pro smysl článku irelevantní.

0/0
19.12.2016 9:54
Foto

L50e30o13n10t73ý98n84a 45C27h18v35á87t13a44l24o28v13á 1673335296

Karma, máte pravdu a to ani nemluvím o tom, že MHD pobírající obrovské dotace z peněz daňových poplatníků by vůbec nějaké černé pasažéry řešit neměla. I když vlastně to jste zmínil, protože když někdo hřímá, že je třeba zajistit větší výběr daní a současně je pobíračem dotací i privilegovaným plátcem daně, kterému je placení odpouštěno . . . Je opravdu tristní, kam jsme se dostali.

+1/0
19.12.2016 0:29

J47a68n 22P44a61v65e72l 8523952338826

Tu první větu doufám nemyslíte vážně

0/0
19.12.2016 7:24
Foto

F66r54a89n38t76i86š90e17k 77K85š66í70r 2779756855

Vy neumíte číst?

0/0
19.12.2016 16:08

K81r82y43š66t84o19f 52L88a67n31í26k 1449760545605

aspoň by se v MHD nevozili zadara bezdaci, kteří zaberou pul vozu, protože kvůli smradu se k nim nikdo na dva metry nepriblizi. a cerni pasazeri by nezabirali mista tem platicim.

jen to mate zbytecne komplikovane, ale technicke provedeni asi není jadrem vašeho prispevku.

+1/0
18.12.2016 17:32

T25o33m82á55š 69K24u59c48h90a44ř 3457231428891

Už aby ten systém, co nám tu slibujete, v MHD byl. Bylo by ideální, kdybych měl zapnuto pouze patřičné zařízení, nebo aplikaci a o nic se nemusel starat. :-)

A mimochodem, chtěl byste, aby to u živnostníků fungovalo jako v MHD nyní, tedy že

1. Kterýkoli den může přijít kontrola a každý živnostník se s ní potká průměrně jednou týdně? :-P

2. "smluvní pokuta" je rovna cca 50 ti násobku nezaplacené částky, tedy ten kdo neodvedl 20 000 dostane pokutu milion? ;-)

3. To že cvaknutou jízdenku nemáte automaticky znamená, že jste černý pasažér, jedete načerno úmyslně, tedy v případě částek v tisících a víc půjde živnostník "bručet", jak je to v některých zemích na západ od nás zvykem? :-P

Jak vidíte, s přirovnáními je potřeba opatrně, každý si může vybrat, co se mu právě hodí. ;-)

0/−6
18.12.2016 17:00

Z69b81y30š37e83k 78H15l81i28n56k96a 3831713550713

1. Já kontrolu v MHD potkávám tak jednou za rok. Pokud by byl u mě byl FÚ na kontrole každý týden, šel by k soudu za maření podnikání.

2. Za neohlídání všemožných drobností nebo prodlení v dodání hlášení o několik málo dní hrozí podnikateli pokuta až půl milionu. To je to vaše "nemusel se starat"? ;-D Například pokud neodejde datová zpráva o evidované tržbě vinou chyby v přenosu a vy si toho nevšimnete, § 29 odst. 2 a) zákona 112/2016 Sb. Za takových podmínek se opravdu vyplatí podnikat... ;-D

3. Platil jsem pokutu i za to, že jsem sice odvedl DPH, ale zapomněl jsem podat přiznání. Upozorněn jsem na to byl až po roce a půl (absurdní, FÚ to musel vědět dřív), takže se tam projevilo i penále. Což je fakticky totéž, co píšete vy. Zákon o EET umožňuje celkem snadno zlikvidovat vaší živnost, § 31.

+8/0
18.12.2016 17:39

V91l76a48d28i19m63í50r 36M11o31r34a66v58e60c 3218240943913

Proč se rozčilujete. Takové hlouposti, jako pan Kuchař píšou vesměs lidé, kteří většinou o podnikání nemají šajn. A jak sám píše, realitu si může každý překroutit podle svého vidění problému.

0/0
19.12.2016 7:04

M49i76l85a79n 31Z43a63d90r43a13ž54i71l 3907180774

Ten vas bod 3 je presne to co rikam. Ukazuje se, ze vetsina uredniku na fin. uradu jsou jen birokrati, ktere zajima zaevidovat nejaky papir. Je absurdni, ze jste danou pokutu dostal, ale je to uplne presne podle naseho fin uradu. Misto aby resili dane, tak resi papir a vypisuji dopisy (mimochodem urcite jste nejaky dostal a ne jenom jeden, takze ruku na srdce...myslim ze jste pokutu dostal za svoji "ignoraci" a mozna odkladani problemu)

0/0
19.12.2016 8:17

Z30b43y47š61e51k 85H28l76i15n80k19a 3731253640553

Dostal jsem pokutu proto, že to zákon ukládá. Ověřoval jsem si, zda mě úředník netahá za nos. Prostě i když si povinnost splníte - tedy zaplatíte daň - ale nedodáte k tomu papír, jste vyvrhel. :-)

Ale asi jsem měl podat stížnost na to, že mi to řekli až po tak dlouhé době.

0/0
19.12.2016 9:40

J26a35n 71R27á22ž 1949603774810

"Ostatně soudím, že EET musí být zrušeno"

P.S. Marcu Pontiu Catovi trvalo tři roky, než přesvědčil Senát, jak je důležité Kartágo zničit. Doufám, že u nás to nebude tak dlouho trvat, než Sněmovně dojde, jaké škodlivé dopady EET má a z povinnosti EET mít vypadnou všichni malí podnikatelé a živnostníci.

+3/−2
18.12.2016 14:17

M56i77l42a76n 69W14e66l66s43e33r 5552158488331

Příznivci jistého Bureše Váš článek nepochopí nebo se k nim ani nedostane.

Celé je to stavěné na závisti. Ty máš hospodu, já ne. Tak dostaneš přes dr.ž.ku.

+16/−3
18.12.2016 14:15

J85a23n 29P42a48v28e78l 8563442238376

Je zajímavé, jak u některých lidí je docela automatická jedna věc. Jakmile s nimi někdo nesouhlasí, je ovce, hlupák, čecháček, závistivý hňup, ...

+2/−1
18.12.2016 15:15
Foto

F32r45a96n74t53i32š13e17k 74K44š38í90r 2679986335

Daně jsou loupeží a tak ti co souhlasí s EET jsou přinejmenším kolaboranti s lupiči.

+2/−1
18.12.2016 20:06

J33a40n 40P47a94v50e58l 8683382938666

Pověsit na nejbližší kandelábr, jak slibovali komunističtí soudruzi, kteří jsou Vašemu uvažování velice blízko. Jen v opačném spektru

+1/−1
18.12.2016 21:24
Foto

F88r21a54n95t42i57š98e38k 50K34š20í31r 2309946325

To lupiči umí a když mohou tak to i dělají. I když dnes už sofistikovaněji pomocí gulagů a koncentráků. Mýlíte se, i když nechcete uloupit, jak to dělali soudruzi komunisté i fašisté, vše, ale jen část a tím se to jako stane dobrem. Takže nakonec jste si sám dokázal, kdo ke komu ve svém uvažování má blíž.

0/0
19.12.2016 16:07

P69e50t57r 41L90a26n35g72e83r 6495655760232

Přehaníte, ale oceňuji vaši kreativitu. Dobře se to četlo.R^

+1/0
18.12.2016 13:23

K14a97r15e66l 37K57u81č53e48r46a 7505711123560

Zbytečně ztrácíte čas. EETupce racionální argumenty nezajímají. :-/

+15/−4
18.12.2016 12:12

P54e36t90r 82B41r19o54ž 8252484466174

Takových analogií je možné najít bezpočet. Mně se nejvíc líbí vize "všeci jezdí rychle", takže každé auto bude mít GPS a internet (kdo na to nemá, ať nejezdí), každou vteřinu se budou odesílat data a stát hned uvidí, kdo překročil rychlost, kdo vjel do zákazu, kdo zastavil tam, kde nesmí.... atd, atd. Absurdní? Nikoli, stejné, jako EET. Jen by to nevadilo jen hostinským, ale všemu plebsu, který teď radostně hýká, jak Taťka Babiš vyzrál na zloděje. Až takhle "vyzraje" na nás všechny, bude pozdě rozčilovat se nad ztrátou soukromí a svobody.

+24/−2
18.12.2016 11:56

F97r43a29n69t95i63š51e41k 73N64o66v84á53č54e16k 1894343640831

Ale on už přece vyzrál - na čistého spotřebitele. Ten musí dph odvést aniž by se ho obchodník ptal, aniž by se spotřebitel mohl rozhodnout jestli dph odvede hned, za měsíc či za čtvrtletí. Prostě zaplatí dph hned při uzavření obchodu u pokladny obchodníka. Nevidím důvod, proč by stát neměl vědět,že spotřebitel uzavřel obchod, jestliže část tržby náleží státu.

A fakt chcete označit za plebs každého, komu záleží na tom aby bylo ve státním rozpočtu co tam být má? Protože i ten plebs do státního rozpočtu přispívá. Mimochodem, právě plebs živí ty obchodníky.

+1/−4
18.12.2016 13:10

P30e83t18r 71B85r35o43ž 8772634306684

Stát živí desetitisíce úředníků, kteří už teď mají dostatek nástrojů, jak daně efektivně vybírat. To, že jsou neschopní, není vina toho, kdo daně platí.

+10/−1
18.12.2016 14:05



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.