Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ženy nelze řadit do určitých kategorií, protože všechny ženy jsou stejné,

jenom mají jiný obal. Vinu nese Stvořitel. "Správnou ženu najdeš na každém

rohu." Pak se zamyslel a stvořil Zemi kulatou.

2 0
možnosti

JO! Jsem z kategorie "svobodná nuděnka", ale kapinku to poopravím. Zapomněl jste na zvířátka! Mám tři pejsky a dvě kočičky u sebe v posteli přes noc:-))). Ale muže nehledám, zbytečně by překážel, strejda v trenkách, co by mi vyměňoval žárovky za čtyřicítky, aby se ušetřilo a řval, že není pivo v lednici. Jsem ráda ve společnosti zvířat a věřím, že oni v mé taky.;-D

0 0
možnosti

Já psal o těch, které na seznamku chodí a vystavují inzeráty. :-)

A pivo v lednici si zajišťuju sám, ale zas nestojím o ječení, že kvůli pivu se do lednice nevejde nic jiného a že nemyslím na nic jiného než na to pivo. ;-D

1 0
možnosti
Foto

mám problém pivo nepiji....

0 0
možnosti

Doporučuju s tím začít. :-)

1 0
možnosti
Foto

Budete mi muset vymyslet extra kategorii, asi, pro případ, že bych šla na seznamku. Musím ale říct, že bych se asi neodvážila- při mém štěstí: být tam jediný úchyl/vrah, je můj...;-(:-)

Hezky napsánoR^

1 0
možnosti

Super :))) díky za splnění výzvy.

Jinak můj osobní tip je že dost těch žen co chtějí chlapa co s největším přirozeím bývají často převlečení ndržení muži s nevyjasněnou sexuální orientací. Ale v praxi to samozřejmě ověřené nemám.

Zdraví svobodná nuděnka :)R^

2 0
možnosti

No potěš pánbůh, takhle mladá, a už nuděnka? To bude neveselá budoucnost...

0 0
možnosti
Foto

J52a84n51a 82M68a43j96o36v27á

20. 6. 2016 19:27

Ten závěr s pivem je dokonalý. Jen nevím, co bych tak byla...asi vdaná zoufalka? :-) Kříženec?

Ale vážně, seznamky jsou místo, kde o někoho zakopnete. Nebo ne. Nebo o něho zakopnete, když si půjdete nechat opravit notebook (který - ó hrůzo - nejde připojit k seznamce) ve dveřích servisu. Nebo někde jinde. Jen nic nevzbuzuje takové naděje, jako právě seznamky. Jako bychom věřili i věřily, že jsou tam nějací jiní, lepší lidé.

Jenže jsme tam zase jenom my :-)

7 0
možnosti
Foto

To je klasická "hlinkovina", ale výborná;-DR^

1 0
možnosti

To víš, já se už neměním. :-)

0 0
možnosti

J41i27ř42í 55O54r67t

20. 6. 2016 17:37

Královsky jsem se pobavil. Díky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli