Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J30a40k47u30b 56M51a92c33h

18. 7. 2016 10:27

Krásný článek, jen ten návod mi" chýbá, jen ten návod"

0 0
možnosti

J47a91k28u89b 71M73a65c71h

18. 7. 2016 10:26

Krásný článek, jen ten návod mi " chýbá, jen ten návod"

0 0
možnosti

Prima, to se mi líbí, a co vaříte? Ejly, ležáky, nebo nějakou černotu typu stout nebo porter? ;-)

0 0
možnosti

No jo, ale jak koukám, moc lidí to nezaujalo. Asi jsem něco nedomyslel. :-)

0 0
možnosti

Asi pred 10-ti lety jsem dostal od syna zakladni soupravu na vareni piva. Desetilitrovou kvasnou nadobu, sadu sladu na vyrobu ruznach piv, pivovarske kvasnice a chmelove extrakty.

Vytvarel jsem z toho ruzna piva od lezaku plzenskeho typu pres tmavy az po psenicna. Chut to melo docela dobrou, i pivu podobnou. Ale kdyz tyto suroviny dosly a ja si uvedomil, ze pullitr piva mne v prepoctu vyjde na vic nez 150 korun jsem toho zanechal.

0 0
možnosti

Člověk nesmí počítat svou práci, je to především koníček. Pak se lze dostat i pod cenu piva v hospodě. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS