Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DD

medved.007

17. 9. 2012 13:12
Květinka

No ale jak se říká, žádná květinka nekvete jen pro jedinou včeličku; platí to i obráceně. Myslím, že na světě pobíhá mnoho (drahou polovičkou) dobře opečovaných pánů, kteří jsou i tak k mání ;-) , i když je to vůči těm polovičkám kruté.

0 0
možnosti
G:

Gwendolyn :)

15. 9. 2012 0:21
Nac lovit mezi hastrosi, kdyz existuji slusne obleceni muzi,

ale nejsou to metrosexualove? Ono zalezi na tom, v jakych vodach clovek lovi. Mam rada upravene muze, kteri umeji nosit nejen lezerni obleceni, ale i obleky a kteri se umeji oblect dle prilezitosti, kteri jsou cisti a kteri nepachnou (at uz nejakym pachem ci "parfemem ala Arabove") a hlavne takove, kteri se nenechavaji unest nejakymi modnimi trendy. Ten clovek na ilustracni fotografii ve mne nebudi duveru;-D

0 0
možnosti
O

oslik

15. 9. 2012 10:05
Re: Nac lovit mezi hastrosi, kdyz existuji slusne obleceni muzi,

Teď jsem se urazil, protože ten hastroš jsem já. ;-D

0 0
možnosti

jarinka

13. 9. 2012 21:57
Xeno123,

díky za uznání, opravdu jsem až na krátká období nepatřila mezi tuctové. Vy mezi ně možná patříte celý život. Dekorativní kosmetiku nepoužívám, jsem hezká od přírody jako každá žena. Jedny boty mám už pětadvacet let, což svědčí tomu, že i komunisti dokázali vyrábět kvalitně. Skutečně se pohybuji hodně v horách, ne na obchodních jednáních, ruce a nehty mám většinou normálně špinavé, občas se zpotím, ale na to je dobrý horský potůček, nikoliv chemické smrady. Podprsenky, obzvláště ty z umělých látek, moc nenosím a nevidím důvod, proč by se v nich měly tísnit šestky. Pardon, oslíku, že jsem odběhla od tématu, ale xena byla první. Dobrou noc.

1 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

13. 9. 2012 22:26
Re: Xeno123,

no tak já třeba dekorativní kosmetiku taky nepoužívám, ale rozhodně bych netvrdila že škodí, jako vy v jedné diskusi. samozřejmě, pokud dekorativní kosmetiku žena používá, tak je třeba používat kosmetiku kvalitní a ta holt není za pade.

Technologie bot poněkud pokročila. goretex je goretex. Na hory víc než vhodný.Nechci vám kazit iluze, ale v horském potůčku pot a maz nesmyjete.

A proč by se v podprsence měly tísnit šestky? Proto aby ta holčina netahala ve 40 bradavky po zemi. A že nejste tuctová, no to fakt ne. Mám k tomu jeden hezký obrázek.

http://500motivators.com/motivate/me/unique-just-because-you-are-unique-does-not-mean-you-are-useful/

A protože angličtinou asi moc nevládnete tak přidávám překlad:  "To že jste jedinečná, neznamená, žejte užitečná."

2 0
možnosti
DH

daris

13. 9. 2012 17:25
Manžel je policista,

takže  neustále žehlím košile a puky na kalhotách. Že já koza si nenabrnkla radši nějakého programátora:-)

2 0
možnosti
O

oslik

13. 9. 2012 17:29
Re: Manžel je policista,

Chachááá, pozdě! ;-D

0 0
možnosti
P

papaya.

13. 9. 2012 16:43
lituji

ale s vojáky netančím :-P

1 0
možnosti
VK

-palička-

15. 9. 2012 1:14
Re: lituji

jsou moc mladí, že jo :-P;-D?

0 0
možnosti
LC

lukaschmela

13. 9. 2012 16:36
Má to jednu vadu:

- v zimě je oblek nepraktický, málokdo ho rád nosí dobrovolně, když to nevyžaduje situace

- kravaťáci budí předsudky

- jeden z nich je, že s tím týpkem nebude sranda

- polobotky s koženou podrážkou Vás neochrání ani v menším dešti

- je to docela uniformní šeď a nuda

0 0
možnosti
O

oslik

13. 9. 2012 17:04
Re: Má to jednu vadu:

Vzpomínám na jednoho spolužáka, který chodil v obleku, na kravatě měl sponu (v té době tak častá nebyla), polobotky. A je fakt, že ani v hospodě s ním moc sranda nebyla. Dnes by byl nejspíš nazván metroušem.

1 0
možnosti

jarinka

13. 9. 2012 16:27
Nevím, jak jiné ženy,

ale já mám z takových mužů v oblecích, oholených, urovnaných, bez špinavých nehtů, strach. Které ženě se jako mně zamlouvá muž oblečený ležérně, zarostlý a mírně páchnoucí, nechť mi klikne.

1 0
možnosti
O

oslik

13. 9. 2012 16:29
Re: Nevím, jak jiné ženy,

Nejsem žena, tedy nekliknu. Byť se mi takový stav zamlouvá. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli