Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zpetak

26. 7. 2010 22:08
Můžete mi poradit,

kde ty syrečky sehnat? Jsem ochotný cestovat přes celou republiku.

0 0
možnosti

oslik

26. 7. 2010 22:26
Re: Můžete mi poradit,

Nemůžu. Už jsem je taky dlouho neviděl. ;-( Proto jsem psal o krájených kouscích.

0 0
možnosti

Satyriana

26. 7. 2010 21:37
Bohužel,

netvarohovaté tak snadno nekoupíte, tvarohovaté mi taky někdo brzy sežere, ale někdy se zadaří zakoupit jako "skoro prošlé". Pche! Žádné procházení, ještě jsou jak po amputaci.

Váš recept jsem provozovala čas od času právě v oněch bájných dobách, kdy syrečky voněly  po celé krajině. Ještě se salámkem a také v alobalu. Říkali jsme tomu "bolavá noha" a fakt je, že to protáhlo stupačky celého věžáku :-P To byla ňamka, ne to polosterilní odvozené dnešní cosi!

0 0
možnosti

oslik

26. 7. 2010 21:57
Re: Bohužel,

No jo, však jsem psal, že dnešní smrad už není žádný smrad. ;-D

0 0
možnosti

Tecumtha

26. 7. 2010 21:13
Také něco navrhnu ....

zkuste si doma klasické kulaté syrečky zašít párátky do herkulesa ( pravý uherák je lepší, ale nemá tak veliká kolečka ). Celé to obalte v klasickém trojobalu a usmažte . Vynikající jaké teplý předkrm, i jako studená chuťovka . K pití nejlépe také dobře vychlazené pivo .

0 0
možnosti

Tecumtha

26. 7. 2010 21:07
Uauuuuuu , tak to je špicarecept

to je na karmu jako hrom a co nejrychleji to zkusit. Díky za nádhernou inspiraci R^;-)

0 0
možnosti

oslik

26. 7. 2010 21:11
Re: Uauuuuuu , tak to je špicarecept

Poděkujte mé bývalé. Ta měla dobré nápady, než úplně zblbla (a pořád si myslím, že ne ze mě ;-D)...

0 0
možnosti

Větva

26. 7. 2010 20:43
Fajny recepis!

Hned jak budu doma, prubnu! Dík R^

0 0
možnosti

oslik

26. 7. 2010 20:49
Re: Fajny recepis!

Určitě lepší, než vlašský salát s gumou! ;-D

0 0
možnosti

Navádím ke slušné diskuzi

26. 7. 2010 20:41
Kaufland nemá.

Taky jsem si tuhle dal. Bohužel, ač normálně nakupuju v Kauflandu, musel jsem pro "Holomócké" do Alberta. V Kauflandu nabízeli jen nějakou německou náhražku. Nechápu, jak můžou nemít takovou základní potravinu.Rv

0 0
možnosti

Navádím ke slušné diskuzi

26. 7. 2010 20:43
Re: Kaufland nemá.

BTW kdybyste to četl někdo z Alberta, potažmo Hypernovy, dřív jsem tam nakupoval. Ale nedávno jste mě vrhli do náruče konkurence Vaší novou politikou "cena nad kvalitu"

0 0
možnosti

jaja.v

26. 7. 2010 20:23
syreček

Díky za nový nápad (aspon pro mně),dobře uležený syreček nemá mezi sýry konkurenci i když jak pro koho.

0 0
možnosti

oslik

26. 7. 2010 20:24
Re: syreček

Nemá. Vzpomněl jsem si na to při příležisti dnešní večeře. Syrečkové. ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS