Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

SYETEY-KOTZOUR

12. 7. 2010 13:20
jak jela zvířátka na dovolenou

kocour jel sám, lišák s milenkou, osel s manželkou......a vůl s celou rodinou;-)

0 0
možnosti
MV

marka40

12. 7. 2010 12:57
Jéžkovy zraky

už jsem to dnes psala Kroupovi - ta vedra ale dělají divy...........

0 0
možnosti
C

cojanato

10. 7. 2010 11:11
Zasmál jsem se

Zbyšku, zřejmě jste se minul povoláním. Vy ste měl být spisovatelem.......

a nebo řezníkem.

Příští bajka bude o bejkovi ?;-D

0 0
možnosti
O

oslik

10. 7. 2010 11:38
Re: Zasmál jsem se

Žádné sexuální sprosťárny nebudou.

0 0
možnosti
EK

Deleter

9. 7. 2010 18:55
---

Kdyby byla kráva chytrá, tak by si otevřela vlastní potůček a pěkně by rejžovala na ostatních kravách. No ale co byste chtěli, je to jenom kráva.

0 0
možnosti
O

oslik

10. 7. 2010 10:16
Re: ---

Kdyby ryby bydlely na stromech, nemuseli bychom je lovit v rybníce...

Takže kdyby vůl nebyl bezohledný sebestředný tupec neschopný dohlédnout důsledků své neskonalé tuposti, mohli si tam oba žít vcelku spokojeně dodnes. Jenže s volem nehneš, tak to řešil řezník po zvém.

0 0
možnosti
EK

Deleter

9. 7. 2010 18:53
--

Autor uvádí, že všechny jeho články o kouření jsou mimo jiné o tuposti. No aby také ne! Kdo leze do hospody, kde se smí kouřit, ačkoliv mu kouř vadí, nebo do putyky, kde se smí halekat, ačkoliv mu halekání vadí, musí být tupej až to praští.

0 0
možnosti
JP

Jiný Pohled

9. 7. 2010 18:56
Re: --

R^R^R^

0 0
možnosti
T

Tojsmemy

9. 7. 2010 14:53
Komu patří potůček?

Dejme tomu, že potůček patří hostinskému. Přijde hlavní hygienik a naměří vysoce znečištěnou a závadnou vodu. Hygienik nařídí hostinskému, jakožto zodpovědnému za čistotu vody:

a)zrušit hospodu? b)vyhnat krávu? c)vyhnat vola? d)zřídit kakací salonek? e)namontovat čističku vody?

Hlasujte, co by měl hostinský udělat!?

0 0
možnosti
EK

Deleter

9. 7. 2010 18:48
Re: Komu patří potůček?

Na všechny se vykakat a potůček zavřít.

0 0
možnosti
T

Tojsmemy

9. 7. 2010 14:04
Karma

Krásný článek, máte ode mě opět karmu R^

0 0
možnosti
JP

Jiný Pohled

9. 7. 2010 9:49
PROČ lezeš do kuřáckých hospod po 150ééé

Zbyšku "Oslíku", líbila se mi tvá "argumentace" u jiného článku, jak vyhrožuješ, že dáš do nosu každému, kdo na tebe v kuřácké restauraci vyfoukne kouř z cigarety.

-

Modelový příklad - sedím v hospodě, kde se kouří, piju pivo, kouřím své výjimečné cigárko. Přijde Oslík, sedne si vedle mě a když vyfouknu kouř, tak mi vypálí pěstí. OK, nejsem rváč, proto zavolám policajty a oznámím, že mě napadl host Oslík. Mám za svědky barmana i ostatní návštěvníky. Co bude pak, Oslíku? Ještě budeš tvrdit, že máš nezadatelné právo na ochranu (pěstí) svého zdraví, KDYŽ lezeš do kuřácké hospody, kde je povoleno kouřit ?!!? Neodvezou tě náhodou do blázince, když začne mektat ty své bláboly?

0 0
možnosti
O

oslik

9. 7. 2010 10:25
Re: PROČ lezeš do kuřáckých hospod po 150ééé

Zase překroucené. Já to tam přece psal úplně jinak. Sedím si v hospodě, jím si své jídlo. Sedím tak, abych dal kuřákům šanci mě neprudit. Přijde kuřák, sedne se vedle mě začne kouřit tak, že to bude foukat na mě. Dostane pěstí. A to v rámci mého práva na sebeobranu při napadení - autor toho blogu přece psal o právech ne? Nebo já snad nemám žádná práva a musím všechno snášet? Je to mezi mnou a tím, kdo mi kouří do jídla.

Co je na tom nepochopitelného? Podle mě je to naprosto férové, v rámci rovnováhy práv a svobod. A že zákon říká něco trochu jiného - snaží se jen potlačit mé přirozené právo na sebeobranu.

A jestli máte neustále problémy s tím, že jsem měl jít do nekuřácké hospody, pak v tomto modelu žádná v dosahu není. Svačinu nemám, ale hlad ano. Hospoda je v dané situaci jediné místo, kde se mohu najíst. To abyste nevymýšlel nesmyslné odbočky.

0 0
možnosti
MK

mrwn

9. 7. 2010 8:30
bajka?

Promin Osliku, ale ten text neni ani pokus o bajku. Je to tak straslive prvoplanove a slaboduche, ze to absenduje na jakoukoliv vaznejsi myslenku. V bajkach obvykle poenta vyplyne z textu a nevysvetluje se na konci ... Zase si prihrivate svoji protikurackou polivcicku. Mimochodem dost neumele a trapne. Proc to ctu kdyz se mi blogy nelibi? Chtel jsem vam dat jeste sanci a nebyt zaujaty. Tohle je jednoznacne prujem (psano vasi terminologii) - jak obsahove, tak stylem - je mi lito Rv

0 0
možnosti
O

oslik

9. 7. 2010 8:58
Re: bajka?

Haha - článek je o tuposti, sobeckosti a bezohlednosti. Že v tom hned vidíte kuřáky je příznačné - protože kuřáci jsou často sobečtí, bezohlední tupci. Ale zdaleka nejen oni...

0 0
možnosti
C

crutov

8. 7. 2010 23:15
Stále o tom samém...

A kde má tedy ten vůl kakat, aby využil svého práva a neomezoval přitom kravičku. Kaká-li vůl v jemu vymezených místě, tak bučíte, že je neohleduplný, kde je tedy to místo? Teoreticky nabízíte právo, prakticky však neuvolníte byť jediný chlívek.

0 0
možnosti
O

oslik

8. 7. 2010 23:19
Re: Stále o tom samém...

Vůl si kaká kde chce, bez ohledu na krávu. V tom je celý problém. Prostě u potůčku nemusí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli