Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Očekávaný závažný projev premiéra ČR

Dlouho očekávaný a mnoha občany žádaný projev premiéra naší země je tu. Někoho nadchne, někoho zarmoutí. Nu což, není možné zavděčit se všem.

Vážené soudružky, vážení soudruzi a ostatní spolupracovníci StB,

po hezkém létě začíná podzim a my se opět nacházíme ve velmi složité situaci. Budu vám jako vždycky lhát a [píp] vás.

Stát je v [píp]. Bohužel. Čísla zadlužování závratně rostou. A tak díky vesmíru a Číně za vir, za který schováme likvidaci státu a svobod.

V posledních dnech nám byly předložené scénáře vývoje, které mě značně znepokojily. Bylo to podobné, jako když nám začátkem března analytici ukázali matematické modely, kterým bylo složité uvěřit, ale po třech dnech, když vycházely, jsme rázně udělali zásadní opatření. Našli jsme tím zdroje pro další podporu mých firem. Takže jsme první vlnu bezprecedentního zadlužování zvládli dobře.

Ke konci jara jsme ale měli pocit, že vir odešel a od 1. července jsme začali spekulovat, za co schováme zneužití státních financí. Tehdy nám začala opozice jít po krku, všichni jsme se chtěli obohatit ještě víc, než jsme zvyklí.

Bylo to poté, co jsme získali schválení 500 miliard dalšího dluhu, což nás tehdy možná ukolébalo v představě, že to s mým Agrofertem nebude tak zlé. I já jsem se nechal unést vidinou štědré podpory mým firmám. Příště to musím lépe skrývat. Od března jedeme sedm dní v týdnu a snažíme se zamaskovat tuto ojedinělou situaci, ze které se chceme řádně napakovat.

Ochraňme starší a nemocné

Jak ale vidíme kolem sebe a každý den čteme v médiích a na sociálních sítích, naše společnost je rozdělená. Jsou tu lidé, kteří mě milují a zobají mi z ruky, a pak jsou tu lidé, kteří mě nesnáší a požadují mou demisi.

Můžu to chápat u mladší generace, protože ta bude platit všechny dluhy, které teď vytváříme. Ale pro starší lidi, kteří navíc mohou mít zdravotní komplikace, jako například vysoký tlak, plicní či srdeční onemocnění nebo cukrovku, jsme populisticky vymysleli předvolební rouškovné. Právě starší a nemocné lidi musíme uplatit.

Slyšel jsem, že odporem k úplatkům chtějí někteří občané vyjádřit protest proti vládě a vládním opatřením. Těmto lidem bych ale chtěl vzkázat: ty úplatky nedostanou Babiš, Vojtěch, Prymula, ale vaši rodiče a prarodiče..

Zamítnutí rouškovného ohrožuje životy

Teď už vážně jde především o mou touhu po absolutní moci a nulovou odpovědnost. Rouškovné neohrožuje ty, kteří ten dluh budou splácet. Ale jeho nevyplacení ohrožuje životy. Sám jsem viděl případy, hlavně v Praze, kdy lidi neměli ani na nájem a bydlí na ulici. Ano, moje naprosté diletantství a neschopnost jsou otravné a ne moc příjemné – ale zachraňuje to moje firmy, dokud jsem ve vládě. A já jako předseda vlády prostě nechci dopustit, abych přišel o svůj pochybnými způsoby nabytý majetek.

Četl jsem dnes jeden komentář na sítích, který přesně vystihuje situaci ve veřejném prostoru: „Téměř každý je teď ekonom.“ Bohužel ale nejvíce polopravd a omylů šíří i někteří Kalouskové, kteří nejsou koblihami. A ti svými výroky pak matou ostatní, a to ani nemluvím o masově sdílených příspěvcích na sociálních sítích, které lidem radí nevyplácet jednorázové rouškovné, ale valorizovat důchody.

Nechceme vypnout ekonomiku

Je jasné, že se zadlužování spoustě lidí nelíbí a líbit nebude. Ale musíme je teď zvyšovat. Kvůli mně, kvůli mým kamarádům a kvůli tomu, abychom se i této vlně v klidu napakovali. Proto si dovolím zopakovat základní pravidlo boje proti mým odpůrcům.

KúK. Kampaň, účelovka, Kalousek.

Naše vláda se snaží myslet především sama na sebe. Na velké i menší skupiny lidí, zaměstnance, živnostníky i zaměstnavatele z vysoka [píp]. A budeme to dělat i nadále, proto už nechceme vypnout ekonomiku tak jako na jaře. Někdo ty daně platit musí, když mé firmy dostávají daňové odpustky a já neplatím žádnou daň z devadesáti milionů ročně z dluhopisů, které jsem si koupil od svých firem. Je to jasné rozhodování. Moje firmy mají přednost před vším ostatním.

Je mi líto neustálých sporů, útoků a obviňování. Pojďme toho teď na chvíli nechat, čas na skládání účtů zase přijde. Situace je vážná, ale vím, že to zvládneme, protože v těžkých chvílích se náš národ vždycky dokázal semknout proti Čehúnom.

Chci moc poděkovat všem mým řiťolezům, koblihám, patolízalům, bezpáteřníkům, a dalším hlupcům! Mají za sebou těžkou dobu. A ještě těžší před sebou.

Chci poděkovat vám všem, kteří jste se spojili a snažíte se můj pád zastavit, třeba i jen tím, že nařknete mé odpůrce z chvilkařství.

Chci také poděkovat mému oblíbenému Fackovacímu Panáku, který dnes oznámil svou rezignaci, za bezbřehou loajalitu, se kterou snášel házení mých průšvihů na něj. Je to neskutečný trouba, jakého dnes už sotva někde seženu, takže k němu mám speciální vztah.

Přinesl do politiky vazalskou poddajnost a jsem přesvědčen, že se na něj jednou bude vzpomínat jako na největšího mamlase ve vládě. Na rezortu bral na sebe veškeré mé zmatky, které jsem udělal, jako žádný z jeho předchůdců. Boj s mou arogancí zvládnul neuvěřitelně. Chápu, že už toho na něj muselo být moc, že byl znechucený a unavený mou sociopatií a rozhodl se odejít. Děkuju mu. Za vše. A přeju mu v životě i další kariéře jen to nejlepší.

Teď jde o to, jestli dokážeme respektovat, že tu žijeme všichni společně. Každý sám si musí odpovědět na otázku, zda je ochoten obětovat něco ze svého pohodlí pro můj byznys.

Pojďte si nyní všichni říci, zda mi stojí za to, že na základě vaší neochoty, dočasně změnit svoje chování, třeba i někdo jiný, klidně i mé podnikání, zkrachuje. A to já rozhodně nechci.

Proto za všechny své podvody a dojení státu přebírám plnou odpovědnost a podávám demisi. Všechny své dluhopisy Agrofertu převádím na pomoc opuštěným matkám a jsem nyní plně připraven nastoupit do zasloužené basy.

---

Ktorý [píp] takú [píp] napísal? Mu takú jednu [píp], že sa z teho [píp], ten [píp] jeden. Nikdy neodstoupím, NIKDY! Nech si to všichni zapamatují!

Autor: Zbyšek Hlinka | úterý 22.9.2020 19:11 | karma článku: 31,25 | přečteno: 984x
  • Další články autora

Zbyšek Hlinka

Babiš si dělá ze svých voličů legraci

Nebo spíš jeho marketingový tým, který má na starosti sociální sítě. Ale předpokládám, že Babiš ke zveřejňování postů na sociálních sítích dává souhlas a že prohlédne aspoň fotky, když už může třeba mít problém s ...

26.2.2024 v 17:58 | Karma: 26,83 | Přečteno: 798x | Diskuse| Společnost

Zbyšek Hlinka

Izrael prý kosí velení Hamásu. Opravdu?

V jednom článku na iDnes je vypsán celkem dlouhý seznam jmen klíčových lidí Hamásu, které se Izraelcům podařilo zabít a pár dalších jmen, které jsou na seznamu. Mám však určité pochybnosti...

19.10.2023 v 21:37 | Karma: 24,07 | Přečteno: 697x | Diskuse| Společnost

Zbyšek Hlinka

Bohemian Rhapsody – aneb česká tragédie

Původní text je poněkud ponurý. Řekl jsem si tedy, že bych mohl zkusit přepsat text do češtiny na nějaké veselejší téma. Například jako parodii na naše úřady...

17.9.2023 v 15:34 | Karma: 11,54 | Přečteno: 686x | Diskuse| Poezie a próza

Zbyšek Hlinka

Pochod hrdosti plešounů

Hádejte, proč mám na fotce klobouk? Kdo si tipnul, že jsem jedním z nich, pak vyhrál! Sice v soutěži, ve které je jedinou odměnou pocit vlastního uspokojení, ale to vám musí stačit, holoto jedna!

17.8.2023 v 21:38 | Karma: 19,69 | Přečteno: 369x | Diskuse| Společnost

Zbyšek Hlinka

Kolektivní vina v podání státních úřadů

Objevilo se zde několik článků podivujících se nad zákazem vystoupení ruských občanů u nás, konkrétně tenistky Anastasii Pavljučenkové a operní pěvkyně Anny Netrebko. Hledejme detaily...

30.7.2023 v 16:37 | Karma: 27,46 | Přečteno: 743x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Trojský koník v Evropě. San Marino se stalo základnou ruských špionů

29. dubna 2024

Premium Jeden z nejmenších států v Evropě vzbuzuje čím dál větší pozornost západních tajných služeb....

Jaká práce lidem zbyla? Spolupráci s OpenAI vedou z médií i Financial Times

29. dubna 2024  19:39

Financial Times (FT) se stal prvním významným britským zpravodajským médiem, které uzavřelo...

Špehovali, zpřístupňovali trezory. Jak se ruští „krtci“ ve Vrběticích činili

29. dubna 2024  19:34

Série výbuchů a incidentů v Evropě, včetně explozí v muničním areálu ve Vrběticích z roku 2014,...

Rušení GPS se vyostřilo. Dvě letadla z Finska do Estonska nedoletěla

29. dubna 2024  14:24,  aktualizováno  19:15

Pobaltské země varovaly, že rušení signálu GPS, ze kterého je obviňováno Rusko, by mohlo způsobit...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 471
  • Celková karma 26,83
  • Průměrná čtenost 2082x
Čacký junák s pohledem upřeným do dáli