Mužská hračka, kterou vám žena nesebere

17. 03. 2019 9:37:14
Jana Slaninová se ve svém blogu tetelí radostí z toho, jak ženy nám mužům postupně kradou naše hračky. Tu kolo, tu auto, atp. Já mám však hračku, která ženy odpuzuje. Jakou?

Pivovar. Sice takový malinký, domácí, do kuchyně se pohodlně vejde, ale pivo uvaří, takže smysl je splněn.

Z výpovědí jiných domovarníků jsem zjistil, že ženy se k vaření piva doma v kuchyni staví často značně nepřátelsky. Pokud vás nemohou vyhodit na dvorek či do dílny, pak buďto v době vaření zmizí z bytu, nebo se tváří škaredě. Jo, ale hotové pivo pak některé lemtají tak, že na vás sotva zbude. Hm...

Studiem historie vaření piva jsem zjistil, že v dřívějších dobách, pokud se vařilo pivo doma, byla to ženská práce. Protože se zde pracuje s většími objemy vody a protože vaření trvá celý den, pak se jedná o práci těžkou. Ženy tedy mají zjevně v genech zakódovaný odpor k vaření piva, jinak si to neumím vysvětlit. Přitom slad při vaření tak krásně provoní byt...

Zkusil jsem si tuto hypotézu ověřit pokusem. Protože nemám doma nikoho, kdo by mi ve vaření piva v kuchyni bránil, dal jsem si do seznamky inzerát, že hledám pomocnici pro vaření piva. Počet žen, který se ozval, by se dal spočítat na prstech jedné ruky. Snad i dvakrát... Měli byste vidět jejich obličeje, když zjistily, že to nebyla jen neotřelá záminka pro seznámení, ale že to myslím opravdu vážně. Že s nimi nechci tajtrdlíkovat někde po světě (pokud možno za mé peníze), protože vaření a kvašení piva vyžaduje bdělou přítomnost doma, ale že je opravdu chci zapojit do svého hraní. Výsledek dopadl dle očekávání - nikdo mi nebrání ve vaření piva v kuchyni a nesnaží se mi ukrást mou hračku. Například ve smyslu - připrav mi tu nádobíčko, dnes si budu vařit já, ty si jdi na pivo jinam.

Takže pánové, zde máte vědecký důkaz toho, že existuje hračka pro muže, kterou nám ženy neukradnou. Zdař Bůh!

A tady je ten blog: Původ nesnášenlivosti mezi muži a ženami konečně odhalen! aneb Holky to chtějí taky

Autor: Zbyšek Hlinka | neděle 17.3.2019 9:37 | karma článku: 23.13 | přečteno: 1161x

Další články blogera

Zbyšek Hlinka

Babiš si dělá ze svých voličů legraci

Nebo spíš jeho marketingový tým, který má na starosti sociální sítě. Ale předpokládám, že Babiš ke zveřejňování postů na sociálních sítích dává souhlas a že prohlédne aspoň fotky, když už může třeba mít problém s ...

26.2.2024 v 17:58 | Karma článku: 26.83 | Přečteno: 794 | Diskuse

Zbyšek Hlinka

Izrael prý kosí velení Hamásu. Opravdu?

V jednom článku na iDnes je vypsán celkem dlouhý seznam jmen klíčových lidí Hamásu, které se Izraelcům podařilo zabít a pár dalších jmen, které jsou na seznamu. Mám však určité pochybnosti...

19.10.2023 v 21:37 | Karma článku: 24.07 | Přečteno: 695 | Diskuse

Zbyšek Hlinka

Bohemian Rhapsody – aneb česká tragédie

Původní text je poněkud ponurý. Řekl jsem si tedy, že bych mohl zkusit přepsat text do češtiny na nějaké veselejší téma. Například jako parodii na naše úřady...

17.9.2023 v 15:34 | Karma článku: 11.54 | Přečteno: 684 | Diskuse

Zbyšek Hlinka

Pochod hrdosti plešounů

Hádejte, proč mám na fotce klobouk? Kdo si tipnul, že jsem jedním z nich, pak vyhrál! Sice v soutěži, ve které je jedinou odměnou pocit vlastního uspokojení, ale to vám musí stačit, holoto jedna!

17.8.2023 v 21:38 | Karma článku: 19.69 | Přečteno: 369 | Diskuse

Další články z rubriky Hobby

Táňa Lišková

Kočkou může každá být... :)

Každá žena může být kočka :) stačí pro to jenom občas trochu udělat. Kdo chce - hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody. Souhlasíte?

18.3.2024 v 15:40 | Karma článku: 12.38 | Přečteno: 383 | Diskuse

Petr Lukáš

Ucháč obrovský, jedlá jarní houba, i když trochu s výstrahou

Momentálně to vypadá, že rostou jarní druhy hub, tak jsem se byl podívat na jedno místo, kde rostou kačenky české. Kromě kačenek potěšil i tento ucháč.

17.3.2024 v 14:19 | Karma článku: 5.70 | Přečteno: 123 | Diskuse

Rudolf Pekař

Zhubni!

V dnešním záplavě informací o různých dietách a způsobech, jak zhubnout a vést zdravější životní styl, je snadné se ztratit. Jsem jedním z těch, kteří se dlouhou dobu snažili najít správnou cestu k zdravějšímu životu.

15.3.2024 v 16:45 | Karma článku: 5.40 | Přečteno: 187 | Diskuse

Petr Lukáš

hlíva hnízdovitá, pěkná nejedlá a smradlavá

V podzimních a zimních měsících se můžeme setkat s touto barevnou hlívou, která je ale bohužel nejedlá.

7.3.2024 v 14:03 | Karma článku: 4.38 | Přečteno: 81 | Diskuse

Táňa Lišková

Lehni si a jdi už spát!

Víš, co se ti může stát? Aneb taky Vám do noci šrotují hlavou myšlenky a někdy máte pocit, že by den měl mít 40 hodin? Nejste v tom sami! Ještě že mám kočku, která mě hlídá... :)

6.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 11.49 | Přečteno: 278 | Diskuse
Počet článků 471 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2082

Čacký junák s pohledem upřeným do dáli

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...